Erősödő üzleti eredményeivel lépést tartva fokozza pr-tevékenységét a Kupon Világ. A kuponos piac meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Weber Shandwick nyerte, amely új ügyfele részére a jövőben B2B és B2C kommunikációt is folytat majd.
A Weber Shandwick és a berlini központú Rebate Networks magyarországi leányvállalata között elkezdődött együttműködés eredményeként az év végéhez közeledve intenzívebbé válik a Kupon Világ kommunikációja: több fontos esemény és bejelentés is előkészítési stádiumban van.
A Kupon Világ mintegy 50%-os havi növekedési ütemet produkálva már a 2010 novemberi indulása utáni 18. hónapban nyereséges volt és társoldalával, a térség több országában is működő Kollektívával együttesen jelenleg Közép-Kelet Európa vezető kuponos oldalcsoportjaként tartják számon, hárommillió ügyféllel a térségben és egymillió ügyféllel Magyarországon. Az oldalcsoport nemrég vásárolta fel a legnagyobb, nemzetközi ajánlatokkal foglalkozó B2B piacteret, a Dealgecco-t, amelyen keresztül nemzetközileg hirdethetik meg ajánlataikat a partnerek, és amelynek köszönhetően több mint 60 ország utazási ajánlatai között válogathatnak a Kupon Világ vásárlói.
„Legkorábban induló versenytársaihoz képest cégünk negyedéves késéssel lépett a magyar közösségi vásárlás piacára. Ennek ellenére sikerült első teljes pénzügyi évünk végére megszerezni a legnagyobb piaci részesedést. A rendkívül dinamikus iparági környezethez alkalmazkodva üzleti modellünk azóta is folyamatosan új elemekkel bővült. Az ebből fakadó kommunikációs feladatokhoz kerestünk, és találtunk megbízható partnert a Weber Shandwickben” – nyilatkozta Shehryar Piracha a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.
„A kuponos üzleti modell sikere látványosan megmutatta, hogy a kereskedelmi ipar végérvényesen megváltozott. Korábban csak néhány vállalat tudta alkalmazni a fizetési hajlandóság szerinti differenciált árazást, a kuponkorszak beköszöntével azonban ez az összes iparág számára elérhetővé vált. A következő 5 éven belül nem lesz olyan iparág – legyen az B2C vagy B2B -, amely ne alkalmazná valamilyen formában a kuponos modellt. Figyeljék meg, 5 éven belül ruhaneműt, számítógépet, vagy akár buszjegyet is vásárolhatunk majd kuponnal.” – tette hozzá Shehryar Piracha
A Kupon Világgal való együttműködés révén a magyar piacon 20 éve full-service ügynökségként tevékenykedő Weber Shandwick tovább bővítette a digitális platformra alapuló üzleti modellt használó ügyfelei körét.
„A jelenlegi üzleti környezet nem csak az ügyfelektől, de a pr-ügynökségektől is megköveteli a fokozott kreativitást és a nyitottságot az új üzleti modellek alkalmazására. A Kupon Világtól mi magunk is sokat tanulunk ezen a téren.” – mondta dr. Szűcs Ervin a Weber Shandwick ügyvezetője.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk