A magyarországi public relations szakmában meghatározó szerepet játszó, szakmai tevékenységükkel példamutató, vagy szakmai figyelmet érdemlő PR-szakemberek jelölését várja a Magyar Public Relations Szövetség a most meghirdetett „Az Év PR-Szakembere” díjra.
A magyarországi public relations szakmában korábban nem létezett személyes szakmai munkát díjazó elismerés a legjobb PR-szakemberek számára, kerüljenek ki azok akár az ügyféloldalról, akár az ügynökségek soraiból.
Az MPRSZ új díja ezt a hiányt szünteti meg, annak érdekében, hogy felhívja a szakma figyelmét a kiemelkedően teljesítő senior és junior PR-szakemberekre.
„Az Év PR-szakembere” és a 30 év alattiak számára készült „Az Év Fiatal PR-szakembere” kategóriákban meghirdetett elismerésre a június 20-ig tartó jelölési időszakban bárki (tehát nem csak a szövetség tagja) díjmentesen jelölhető a Magyar Public Relations honlapjáról letölthető jelölőlap segítségével. (Lásd lent!)
Az MPRSZ célja, hogy minél több jelölés gyűljön össze a szakmából. A Szövetség azonban nem fogad el pártokhoz, kormányzati intézményekhez és vallási szervezetekhez köthető jelölteket.
A jelölés lezárása utána a nevezetteket az MRPSZ felkéri a jelölés elfogadására és a pályázati adatlap kitöltésére. A beérkezett pályázatokat a Magyar Public Relations Szövetség által felállított zsűri értékeli, emellett a honlap látogatóinak is lehetősége van közönségszavazatok leadására.
Ezután a két kategóriában a döntőbe kerülő 5-5 szakembert a zsűri tagjai személyes interjún hallgatják meg, majd a díjazott nevét a júniusi díjátadó gálán hirdetik ki.
A zsűri névsora:
A döntés egyik legfontosabb szempontja a megelőző évben sikeresen lezárt public relations projektek száma és minősége, de fontos a 2012-ben publikált szakcikkek és új módszertanok száma és minősége, az oktatási munka intenzitása és színvonala, valamint a szakmafejlesztési tevékenység, és a szakmai szervezetekben kifejtett aktivitás is. De, valószínűsíthetően, már a döntőbe (shortlist) kerülés is elismerésnek tekinthető majd.
„Az Év PR-szakembere díj valószínűleg nemcsak a díjazottak, de azok vállalatai számára is elismerést jelent majd, hiszen egy-egy kiváló szakember tevékenysége ritkán választható szét attól a szereptől, melyet az őt foglalkoztató szervezetben betölt” – emelte ki Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke a meghirdetett díj kapcsán.
A szakemberek jelölése már elkezdődött, az MPRSZ tisztségviselőinek kivételével minden magyarországi PR-szakember nevezhető.
2013. évi letölthető nevezési lap
2013. évi letölthető jelölés elfogadó nyilatkozat
2013. évi letölthető fiatal szakember nevezési lap
2013. évi letölthető fiatal szakember jelölést elfogadó nyilatkozat
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk