Hajdú Péter: "én, mint Magyarország legnézettebb műsorának a műsorvezetője nem ülhetek le egy Budapest tévéssel vitatkozni." Dúl a háború Hajdú Péter és Puzsér Róbert között.
Az index címlapján foglalkozik a két médiaszereplő közötti "cicaharccal", egy olyan videó kapcsán, amit a BKF születésnapján készítettek diákok. A Perlaky-Papp József által vezetett Celeb PR beszélgetéssorozat ünnepi kiadásának vendége volt Hajdú Péter, a Facebookon már jó előre felkavarva a kedélyeket.
Ebből azonban a főiskola születésnapját uraló kedélyes falunap-hangulatban semmi nem érződött. Egészen addig, amíg meg nem jelent két fiatalember, és napszemüvegben, leragasztott szájjal egy méretes molinót húztak ki a színpad felé. Hajdú persze nem vesztette el hidegvérét, és a közjáték viszonylag gyorsan véget is ért.
Előkerült azonban Puzsér Róbert neve, sőt, Hajdú első reakciója ő volt a molinó feliratának láttán. Az indexnek Puzsér természetesen tagadta, hogy bármi köze lett volna az akcióhoz. És itt jön az "exkluzív" információ, ugyanis "véletlenül tudomásunkra jutott", hogy aznap, mintegy másfél órával Hajdú érkezése előtt Puzsér Róbert is a BKF campusán járt. Igaz erről kevesen tudtak, de a hallgatók által működtetett bkFM online rádió Édes Kettes című műsorának aznapi adásának ő volt a "sztárvendége". A szóban forgó műsor itt meghallgatható. Az már a szóbeszéd kategóriájába tartozik, hogy "e sorok irója" az adás előtti végzetes estén találkozott egy ismert stand-up comedyvel foglalkozó műsor alkalmazottjával, aki hallotta Puzsér Róbertet egy Hajdú Péter elleni tüntetésről beszélni...
És akkor az erősen megvágott videóról még nem is beszéltünk. Nem feltétlenül érdemes ezek után a beszélgetés tartalmát elemezni, de annyi biztos, hogy a felvétel készítői igen erőszakosan hegyezték ki Hajdú lejáratására az anyagot. A sokat idézett autós mondat például az után hangzott el, hogy Perlaky-Papp rögtön első kérdésével Hajdú anyagi helyzetéről kezdett el érdeklődni. Ebben a kontextusban a Maseratis visszavágás rögtön sokkal érthetőbb.
Nem tudjuk, hogy mit akartak az egyes szereplők elérni, de ez az egész diszkurzus sokkal többet árul el a Celeb PR jelenségről, mint bármilyen beszélgetéssorozat. Itt két médiaszemélyiség egy egész főiskolát ejtett túszul. Puzsér azzal, hogy eszközként használt fel diákokat a kampányához, Hajdú pedig a felvételek letiltásával tette lehetővé a megvágott anyag vírusszerű terjedését. És miközben a Google keresőjében mindketten előreléptek egy-két helyet, tanárok és diákok állnak a szőnyeg szélén, a két leragasztott szájú fiatalembert pedig talán még most is kergetik a biztonsági őrök.
(Disclaimer: a szerző a BKF hallgatója, a bkFM online rádió főszerkesztője.)
Kazay Áron
(reklámklub)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk