A Zmenu.net elindította az első olyan ételrendelő oldalt, amin a látogatók a vizuális benyomás alapján dönthetik el, mit rendelnek.
Valószínűleg mindenkivel előfordult már, hogy rendelt valamilyen ételt az internetről, és elképzelte, hogyan fog kinézni a ropogós malacsültje vagy a csokipudingban úszó palacsintája, de a házhozszállítás után csalódnia kellett a rendelt menüben.
A Zmenu.neten ez nem fordulhat elő, ugyanis az oldalra látogatók minden ételről nézegethetnek képet is, mielőtt azt megrendelik. Az ételrendelő honlap célja, hogy gasztroforradalmat hirdessen a házhozszállítós oldalak között ezzel a módszerrel.
A Zmenu.net az éttermek helyett az ételek fényképeit jeleníti meg a nyitóoldalon, regisztráció után pedig csak azokat mutatja, amelyeket a címünkre rendelhetjük. Az oldal készítői szerint a választás így egyrészt könnyebbé, másrészt minőség-tudatosabbá válik, sarkallva ezzel az éttermeket is arra, hogy minőségi ételeket készítsenek, ugyanis egy rossz minőségű ételt a fotó alapján senki nem fog megrendelni.
A honlap részletes szűrőrendszerrel rendelkezik, így könnyen ki tudjuk szűrni például a vegetáriánus ételeket (illetve a róluk készült fotókat), de kereshetünk különböző fogásokra vagy összetevőkre is. Az oldalt folyamatosan frissítik, így egyre több minőségi fogás közül válogathat a látogató.
A honlap alapítói már korábban is foglalkoztak webáruházakkal, ügyviteli rendszerekkel, közösségi marketinggel és PR kampányokkal, és úgy tűnik, egy nagyon jó módszerét találták meg az étel-marketingnek a házhozrendelő oldalak körében. A Zmenu koncepciójára külföldön is felfigyeltek, és a későbbiekben a készítők a londoni piacra is szeretnének betörni egy hasonló fényképes ételrendelős oldallal.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk