A Telekom Innovation Contest a végéhez közelít, már csak 12 csapat van versenyben az 500.000 eurós fődíjért, melyből megvalósíthatják a jövő sikertermékét!
A döntősök között 3 magyar feltaláló is van! Mint, ahogy arról korábban a reklámipar.hu beszámolt, a Telekom Csoport egy nagyszabású nemzetközi verseny keretei között igyekszik megtalálni a jövő sikertermékeit. E termékek témája lehetett a digitális otthonhoz, a kommunikációs szolgáltatásokhoz, az energiatakarékossághoz, a virtuális platformokhoz, illetve a felhőalapú szolgáltatásokhoz köthető.
A felhívás szerint a jelentkezőknek szüksége volt néhány kiváló csapattársra is az átütő ötleten túl. A magyaroknak ez minden bizonnyal sikerült, hiszen a Telekom Innovation Contest által közzétett, finalistákat felsoroló táblázatán háromszor is szerepel a "Hungary" felirat.
E táblázat szerint honfitársaink a Brickflow, a CallMix, valamint a Cubilog megvalósításáért küzdenek. A leírás szerint a Brickflow egy alkalmazás lesz, amely képes emlékezetes történeteket és gyűjteményeket létrehozni a kedvenc tartalmainkból. A CallMix neve mögé csak ennyi van írva: "A kommunikáció kék pirulája." Hogy ez mit takarhat, azt egyelőre nem tudni. (A Mátrix filmekből kiindulva a kék pirula a valóságra való ráébredés metaforája, szóval, ha szeretnénk magyarázhatjuk ezzel. Valós idejű kommunikációs eszköz? Talán. ) A Cubilog pedig egy felhőalapú adatbeszerző és ellenőrző rendszer.
A három magyar csapat mellett, képviselteti magát az Innovation Contest-en három német, egy ugandai, egy szlovák, egy román, egy lengyel, egy angol és egy amerikai team is. A németek egy látássérülteket segítő alkalmazással, egy következő generációs "smart home"-mal (okos otthonnal), és egy biztonságos, felhőalapú mobil hozzáférési ponttal készültek. A szlovákok egy biztonságos hitelesítő rendszert terveztek, míg a románok egy európai utazó SIM-kártyát fejlesztettek. Az USA tervei szerint mindent testreszabna, így országot, üzletet és otthont is. Lengyel barátaink egy valós idejű website-megosztó alkalmazást fejlesztettek erre az alkalomra, Ugandából egy telefonos orvosi ügyelet központjának tervei érkeztek be. Végül de nem utolsó sorban a britektől egy videó-tudósító szolgáltatás ötlete került a döntőbe.
A fent említett 12 csapat június 10-én, Berlinben prezentálhatja ötletét a nemzetközi zsűri előtt. Ehhez június 8-án, a Preparation Day-en (Felkészülő nap) kapnak szakszerű segítséget. A nyertesek a fél millió eurón túl, hozzáférést nyernek a Telekom Csoport globális marketing csatornáihoz. Kíváncsian várjuk a verseny végeredményét és hajrá magyarok!
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk