A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar soha nem sportol a legkülönbözőbb okok miatt.
A leggyakoribb kifogások között az idő-, motiváció- vagy társhiány szerepel az első helyeken, de ugyanígy probléma lehet a sérülés vagy egyéb egészségügyi korlátozottság.
A Decathlon új kezdeményezésének célja a közösségek erejére építve és pénzbeli támogatást nyújtva, hogy megmozgassa ezeket az embereket. Jelszavuk: kezdj bele, és nem leszel egyedül! Hogy még vonzóbb legyen a rendszeres testmozgás, az áruházlánc ismert emberek bevonásával új szintre emeli a sportélményt. A programot bejelentő sajtótájékoztatón az is kiderült, elsőként Ábel Anita, Gianni Annoni és Hajós András lesznek ebben a segítségükre.
Sportoljma.hu – így szól a Decathlon globális szinten is egyedülálló programja, melynek lényege, hogy a weboldalon regisztrálva bárki sportközösséget alkothat, ezen a felületen szervezhet sporteseményeket vagy akár csatlakozhat egy már meglévő közösséghez. A választható sportágak tárháza legalább olyan gazdag, mint az áruház eszközválasztéka. A programot azért indították útjára, hogy minél több ember ismerkedhessen meg a sportolás örömével, és a rendszeres testmozgás révén egyre többen legyenek egészségesek és kiegyensúlyozottabbak Magyarországon. Az oldal célja az is, hogy a résztvevők akár új sportokat is kipróbáljanak, új embereket ismerhessenek meg, és persze új élményeken osztozzanak.
A működési elv nagyon egyszerű: a Decathlon a www.sportoljma.hu oldalon várja közösségvezetők vagy „sima sportolni vágyók” regisztrációját várja, akik vagy új sportközösséget alapítanak vagy csatlakoznak egy már létező közösséghez. A regisztrált közösségeknek képekkel, vagy videókkal kell dokumentálni a közös sportélményeket – 10 hét után pedig, ha legalább heti egyszer közösen sportoltak, a Decathlon minimum 5+1 fő esetén 20.000 forint értékű, minimum 10+1 fős sportközösség esetén pedig 30.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal támogatja a közösség vezetőjét. Ebben a juttatásban évi egyszer részesülhet mindenki. A 4 millió sportmentes életet élő emberből sokan a megfelelő társaság, vagy az eszközök hiánya miatt nem élnek egészségtudatos életet. A vállalat ezzel a megoldással egy csapásra több igényre is megoldást tud nyújtani.
A programot házon belül már tesztelte a Decathlon: ennek köszönhetően már most több mint 50 működő sportközösséghez, lehet csatlakozni 21 különböző sportágban, az ország legkülönbözőbb pontjain. A programban résztvevők száma már most meghaladja a 350 főt. Cél a több száz sportközösség létrehozása a lehető legtöbb sportágat lefedve és a lehető legtöbb embert megmozgatva.
További ösztönző erőként több ismert ember is a kezdeményezés mellé állt, hogy még magasabb szintre emeljék a sportélményt. A Decathlon mostantól havonta egyszer azzal jutalmazza a Sportoljma.hu 1-1 sportközösségét, hogy a kiválasztott edzésén valamilyen extra élményt ad a résztvevőknek egy ismert emberrel. Az eseményen kiderült már az is, hogy az első három sportélmény hogyan is néz majd ki. Ábel Anita a jóga szerelmese, így egy jóga csoport órája előtt egy activity párbajjal melegíti majd be a résztvevőket. Hajós András igazi utcai biciklis, így nem volt kérdés, hogy egy bicajos csapathoz csatlakozzon. András szeretne olyan csapattal találkozni, akik egyébként terepen szoktak biciklizni, de ő bevezetné őket a városi bringázás világába. Gianni Annoni egy focicsapathoz tervezi a csatlakozást, ahol edzőként motiválja majd a résztvevőket, levezetésként pedig energia gazdag olasz étkekkel készül meglepni a testedzésben megfáradt csapatokat. Idővel a program új arcokkal bővül majd, de az élmény állandó marad.
„Szeretek jógázni, évek óta ez a kedvenc sportom, mert szinte bárhol, bármikor végezhető. Sajnos való igaz, hogy sokan nem mozognak, de ha ezzel a programmal csak ennek a 4 millió embernek a töredékét rávesszük az egészségtudatos életmódra, már megérte” – mondta el a sajtótájékoztatón Ábel Anita.
„Jelenleg ez a program a magyarországi Decathlon zászlóshajója, küldetésünk fő eszköze. Ez egy egészen egyedi a kezdeményezés, hiszen egy országban sem volt még csak hasonlóra sem példa vállalatunk részéről, ami óriási büszkeségre ad okot az itthoni csapatnak.” – fejtette ki Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország ügyvezetője. „Sajnos Magyarországon még mindig nagyon sokan nem mozognak, ezért tartottuk fontosnak létrehozni ezt a programot, mely reményeink szerint gyökeres változásokat hoz majd. Piacvezető sportszereskedőként egyrészt felelősséget is érzünk ezért, másrészt hosszú távon üzleti érdekünk is az, hogy a sportolók táborát növeljük” – tette hozzá, majd elmondta, hogy a program kiegészül egy társadalmi célú elemmel is: a Sportoljma.hu oldalon az év során szervezett és megvalósult minden egyes rendezvény után 1000 Forintot ajánl fel a vállalat a magyar szabadidősport javára. Azt pedig, hogy ez a jó ügy pontosan mi lesz, a Sportoljma közössége döntheti majd el.
A Sportoljma.hu program elindult és várja a lelkes jelentkezőket. A legszorgalmasabb kiválasztott közösségek pedig rendszeres meglepetésekben részesülnek majd, számos híresség segít majd a sportélmény még magasabb szintre emelésében a jövőben is.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Vállalkozásunk azzal a céllal jött létre, hogy a rendezvények teljes skáláját felölelve, szakmai tapasztalattal, a megfelelő partnerekkel...
További információk