2012. szeptember 1-én újra elindult a hazai nagy honlapverseny. Az immáron 11. éve megrendezésre kerülő "Az Év Honlapja" online marketingkommunikációs pályázat idén is 25 kategóriában várja a jelentkezéseket.
Az indulásról, az elvárásokról és az online közegről Varga Istvánt, a pályázat alapítóját, valamint Dr. Eszes Istvánt, a zsűri elnökét kérdeztük.
"Az online marketing felnőtt az utóbbi években, az online eladások mindenütt a világon csúcsokat döngetnek és az emberek kezében lévő mobil eszközökön a másodperc töredéke alatt terjed az információ. Egy teljesen új világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot. A vállalatoknak is komolyan kell venniük a digitális marketinget és megváltozott szerepét a klasszikus vállalati marketingben. Fordult a kocka, a digitális írástudás ma már alapkövetelmény, a digitális marketing intelligencia pedig szükségszerűség. A célunk, hogy ezt a tényt egyre több hazai vállalat is felismerve fejlessze digitális marketingjét." - jellemezte a mai online világot Varga István.
"Hazánkban ma 621.000 magyar domain név (.hu) van bejegyezve. 'Az Év Honlapja' pályázat léte azért rendkívül fontos, mert lehetőséget ad arra, hogy az online értékesítéssel, marketinggel foglalkozó vállalkozások bemutatkozzanak, megméressék a munkájukat más hasonló tevékenységű vállalkozásokkal."- nyilatkozta Dr. Eszes István, aki szintén elmondta, hogy a marketing alapelve azaz a fogyasztó igényeinek megismerése és minél magasabb színvonalú kielégítése nem változott. Az online környezet azonban új és új eszközöket ad ezek megvalósítására.
A pályázat a jelentkezők által ezen eszközöket és azok új felhasználási módszereit próbálja felsorakoztatni és bemutatni a nagyközönségnek. A szervezők a nevezéseket két hónapig várják, a nevezési határidő október vége. Az ünnepélyes díjátadóra pedig előreláthatólag november végén kerül majd sor.
A szervezők és a zsűri - ahogy eddig is - idén is rendkívül színvonalas mezőnyre számít, melyről Varga István a következőket monda: "A szakmai zsűri válogatott emberekből áll, akik mind gyakorlati mind elméleti téren ismert szaktekintélyek. Rengeteg feladat vár rájuk és hatalmas a felelősségük. Idén még a tavalyinál is komolyabb mezőnyre számítunk, parázs vitákra, szakmai csörtékre és sok időre lesz szükség, hogy átválogassuk a várható termést!"
Várakozásait az idei pályázattal kapcsolatban a zsűri elnöke is kifejezte: "Kíváncsian várom az új nevezéseket, milyen új ötletekkel és technikai megoldásokkal jelentkeznek. Minden évben csodálatos új tehetségek kerülnek elő, akiknek már korábban is kellett volna jelentkezni. Mindenkit csak buzdítani tudok a nevezésre, hiszen a siker csak egy kattintásra van!"
Sikeres nevezést kívánunk mindenkinek!
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk