A Grey EMEA elnyerte az Év Ügynökségi Hálózata díjat a rangos Euro Effies Awards Gálán Brüsszelben.
Ez az egyik legszigorúbb reklámhatékonysági verseny, hiszen az eredményt részletes analízis és átfogó értékelés alapján hozza meg a zsűri, hogy valóban a legeredményesebb kampányokat díjazzák. A 2012-es shortlistre 13 országból csak 34 ügynökségi csoport került. A 26 főből álló nemzetközi zsűri szerint a Grey EMEA hálózata a stratégiai kreatív gondolkodás és az európai irodákon átívelő stabil eredmények miatt érdemelte ki ezt a megtisztelő díjat.
Dominic Lyle, az EACA elnöke, hangsúlyozta: „A Grey két dologban nyújtott kiemelkedőt az idei mezőnyben: egyrészt nyertes kampányaik lebonyolításában három ország irodája vett részt, ezzel demonstrálva összefogást, határokon átívelő kiegyensúlyozott teljesítményt; másrészt az általuk bemutatott eseteket nemcsak jól prezentálták, de az eredményeiket alapos kutatással is alátámasztották– és ezek is elengedhetetlenek a sikerhez. Teljes mértékben megérdemlik a kiváló munkájukért járó elismerést.”
Összességében idén a Grey EMEA egy Arany és három Ezüst Effie-t hozott el. Az első díjat a Procter&Gamble Febreze (nálunk Ambipur néven ismert) márkájának készített, itthon is látható Breathe Happy kampánnyal nyerték el. A második díjakat pedig a GSK, a P&G és a Brother megbízásából készült projektjeik kapták.
A Grey azonban nemcsak nemzetközi szinten érdemes szakmai díjakra, hazai irodájuk is számos elismeréssel gazdagodik minden évben. Magyarországon mindezidáig a Grey/ G2 ügynökségnek van a legtöbb - szám szerint 28 darab, amelyből 3 Platina - Effie díja, így reklámhatékonyságot tekintve nagyon erős a hazai csapat. A Grey/ G2-nek idén is van shortlistre került kampánya, számukra a verseny még nem zárult le; így továbbra is izgulhatnak magyar díjért. Tóth Gábor, a Grey/ G2 hazai ügyvezető igazgatója elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk minden díjra és szakmai elismerésre, melyeket irodánk és a hálózatunk elnyer, hiszen nagy figyelmet fordítunk a reklámok kreativitása mellett azok hatékonyságára is. Így ügyfeleink nemcsak ötletes megoldásokra, de kimutatható üzleti eredményességre számíthatnak tőlünk.”
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Internetes poszter áruház
Cégnév: CCG Fotóstúdió Kft.
Cím: 1088 Budapest, Szentkirályi u 49.
Telefon: 06 30 952 6947
E-mail:...
További információk