Nevet vált és profilt igazít a Raygun.
Új kreatívügynökség született, a VISIONARY 7. A cég maga nem új, Raygun Reklámügynökség néven öt éve működik sikeresen, több díjnyertes és ismert ambient/gerillakampányával és közösségi média alkalmazásával találkozhatott a hazai közönség. A Raygun mindkét műfaj úttörője volt Magyarországon, és a mostani névváltozással ismét új utakon jár, mely a megbízóknak és a kreatívoknak is lehetőséget rejt.
Az ügynökség a korábban végzett ambient, közösségi media és kreatív szolgáltatásait nem adja fel az új névvel és ügyfélköre sem változik. Mindössze eddigi működési modelljét “fordítja ki” a megbízók és a kreatívok felé.
Kolesár Krisztián - alapító, kreatív producer
Ez az ú.n. Cloud modell, melynek lényege, hogy projektszinten, kizárólag szabadúszó, független kreatív alkotókat, akotócsoportokat foglalkoztat. Ez persze még nem különbözne sok ügynökség munkamódszerétől, akik kapacitásgondjukat freelancerekkel töltik fel. A különbség az, hogy a Cloud egy igazi kreatív közösségként működik, az ügynökség pedig nemcsak munkát közvetít számukra, hanem képviseli is az alkotókat. Minden projekthez az arra legmegfelelőbb teamet állítja össze ami gyorsaságban és kreatív végeredményben előnyt jelent, viszont ártöbbletet nem eredményez. A VISIONARY 7 ügynökség kreatív bázisaként szolgáló VISIONARY Cloud ráadásul folyamatosan bővül alkotókkal, így kreatív lehetőségei is egyre bővülnek.
A végeredmény egy igazi win-win szituáció: a legjobb független kreatívok folyamatos munkához jutnak, az ügyfelek pedig még magasabb szintű kreatív teljesítményt kapnak változatlan áron.
“A kreatív alkotónak lételeme a szabadság. Ha idejével nem saját maga gazdálkodik, megosztva azt az alkotás és az inspirálódás időszakaival, akkor egy bizonyos színvonalnál nehezebb feljebb jutnia.” – állítja Kolesár Krisztián a VISIONARY 7 alapítója és kreatív producere.
Az ügynökség új arculatát José Simon tervezte, aki természetesen a Cloud tagja is lett és így vélekedik a lehetőségről: "Itt nem vagyunk belekényszerítve egy olyan keretbe, mintha például egy hagyományos ügynökségnél dolgoznánk fix munkaidőben, mégis színvonalas kreatív csapatok részesei lehetünk. Az effajta munkamódszer nagy előnye, hogy minden szereplőjének az energiáit elég csak a saját szakterületére koncentrálnia."
A modell igény esetén lehetőséget ad a Cloudon belüli belső tenderek, ötletpályázatok lebonyolítására is, melyekben a kreatív merítés egy munka kapcsán hatványozott lehet, ugyanakkor az alkotók nem érzik magukat kizsákmányolva.
A Cloud elmúlt fél éves próbaüzeme alatt már komoly referenciákat mutatott fel az art direkció, animáció, illusztráció, csomagolástervezés, zeneszerzés, fotó és film területeken is.
A VISIONARY 7 az ügynökségi munka mellett belső meetupokat, projekteket is kezdeményez a Cloud számára. Az kreatív közösségi életet az Intel® Hungary is támogatja, amely cég nemzetközi szinten szponzorál kreativ projekteket.
További információ:
www.visionary7.com
www.visionarycloud.org
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk