A Café Communications-nek köszönhetően aranyat nyertek a neves illusztrátor, Takács Mari galambjai. Az idei Golden Dove-ot versenygalambok, a zsűri személyre szóló videó üzenete és marcipán küldemények kísérték.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén ismét megrendezte a Golden Dove versenyt, hogy hatékony, kreatív és innovatív hazai direktkommunikációs kampányokat díjazzon. A verseny népszerűsítése során célunk az volt, hogy a legnagyobb hazai reklámügynökségek figyelmét felhívjuk a versenyre és nevezésre buzdítsuk őket. Rendhagyó eszközhöz folyamodtunk: a hagyományos, borítékolható direct mailek helyett a Magyar Postagalamb Sportszövetség galambjait egy speciális, felcímkézett dobozban küldtük ki a célcsoportnak és arra kértük őket, hogy a küldeményt három órán belül, a szabad ég alatt nyissák fel.
A galambok szabadon engedésével jelezték az ügynökségek részvételi szándékukat a versenyen, melyről "házi videókat" készítettek és a DIMSZ Facebook oldalára töltötték fel. A hazaérkező madarakról fényképes posztokkal tájékoztattuk az ügynökségeket, egyúttal megköszöntük, hogy jelezték részvételi szándékukat a versenyen. A postagalambok azonosítására a galambok lábán lévő egyedi kódot használtuk, emellett minden madár kapott egy, a megcélzott reklámügynökség nevéhez illeszkedő becenevet.
A gerilla akciót bannerek, sajtóhirdetés és eDM-ek kísérték, utóbbi eszköznél Liptay Gabriella, a Golden Dove verseny zsűritagja küldött személyre szabott videós üzenetet az ügynökségeknek, biztatva őket a nevezésre. A versenyről folyamatosan kommunikáltunk a sajtó felé, az újságírókat a közlemények mellett galamb marcipánokkal leptük meg.
A díjátadót szeptember 20-án a ReklámFeszt keretén belül szerveztük meg, ahol különféle POS eszközökkel díszítettük fel a helyszínt, köztük egy hatalmas galambot formázó installációval. A győztesek a hagyományos díj helyett Takács Mari feszített vászonra, akril technikával készült képeit kapták, amelyek témájukban az egyes kategóriákhoz illeszkedtek. A kampány kreatív tervezését és lebonyolítását a Café Connection végezte, a megvalósításban jelentős szerepet vállalt a Café Design és Café Film csapata is. A 2012-es Golden Dove verseny további szakmai partnerei voltak: Hírek Média, Feibra, Crane.
A kommunikáció eredménye:
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk