A több mint húsz éve a reklámpiacon jelen levő Béflex Zrt. Magyarország piacvezető reklámkivitelező cége. Boros Péter vezérigazgatóval és Varga Kornélia marketing és PR menedzserrel beszélgettünk.
A cég két évtizede a magyar reklámpiac erős bástyája, ez alatt az idő alatt egy komolyabb szerkezeti változáson mentek át. 2012. december 31-i dátummal nevet és társasági formát váltottak, az addig Béflex Solutions Kft. immár Béflex Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt.-vé avanzsált. Ennek okai a hatékonyság növelése, az optimalizálás és a belső adminisztráció csökkentése voltak. Ez a változás nem érintette a cég profilját, a tulajdonosok személyében nem hozott változást, és természetesen ügyfeleiknek a megszokott színvonalas szolgáltatásokat ajánlják.
A Béflex Zrt. hat szervezeti egységgel rendelkezik, ezek a következők: sales, projektmenedzsment, gyártási divíziók (digitális nyomda, dekorációs stúdió és műszaki gyártás), design divízió és backoffice. A kommunikáció a vevők felé egyszerű és meggyőző: komplexitás az ötlettől a megvalósításig. A cég portfóliója mára valóban a legteljesebb a piacon, és bár az egyes divíziók és gyártások számos konkurens céggel versenyeznek egyenként; összességében a piacvezető szerepet nem lehet eltagadni a Béflextől. Boros Péter elmondta, hogy a komplexitás mellett ennek legfőbb oka, hogy innovatívak, rugalmasak, megpróbálnak a vevő fejével gondolkozni. Ezen kívül a cég egyik legfőbb jellemzője az előretekintés: minőségi fejlesztések folynak mind a kínált marketing és reklámeszközök, mind a géppark tekintetében, kiemelten kezelik a munkatársak képzését, fejlesztését. Folyamatosan figyelemmel kísérik a külföldi eseményeket, kiállításokat. A huszonkét éves működés során, számos szakmai díjat és minőségbiztosítási tanúsítványt szereztek, ezek, valamint az anyagi stabilitásukat bizonyító hitelesítések mind az ügyfelek biztonságát célozzák.
Kérdésünkre, hogyan vészelték át a gazdasági válságot, megérezték-e egyáltalán áldatlan hatását a piacra, Varga Kornélia készséggel válaszolt. Elmondta, hogy gazdasági válság esetén két lehetősége van egy cégnek, maradni a kaptafánál vagy fejleszteni. A Béflex Zrt. az utóbbi utat választotta: szervezetfejlesztés, termék innováció és beruházások sora zajlott itt az utóbbi években is. A bevételcsökkenést, a piac visszaesését természetesen ők is érezték a válság alatt, de összességében jól reagált a cég a gazdaság alakulására, ugyanis, mint mondják, időben léptek az export piacra. Jelenleg is termelésük 30%-a export, és törekednek ennek növelésére.
Megkérdeztük továbbá, milyen kapcsolatot ápolnak a reklámügynökségekkel, mi a véleményük az ügynökségi piacról. Számos régóta működő jó kapcsolatra, együttműködésre van példa cégük történetében az ügynökségekkel. „Ők alkotják meg a kreatív anyagot, mi pedig azt adaptáljuk térre, tárgyra, POS eszközre” – magyarázza Varga Kornélia. Az ügynökségek produkciósai pedig mindig számíthatnak cégük mind inkább versenyképes és minőségi digitális nyomdai, dekorációs, POS és műszaki gyártási kapacitásaira.
Rendkívül szimpatikus a cég által képviselt politika a kapitalista piacon: tudásukat, tapasztalatukat szívesen megosztják pályatársaikkal, diákokkal, ügyfeleikkel képzések, rendezvények, szakmai tréningek formájában. Boros Péter vallja: „Az a jó, ha van verseny. Nem szégyen, ha valaki tőlünk tanul, de az sem, ha mi tanulunk mástól.”
Baranyi Réka
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk