FaceBook blog.hu

Marketing - Ügynökségek

„A tiszta versenyben hiszek” - Boros Péterrel, a Béflex Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk

2013.02.14

A több mint húsz éve a reklámpiacon jelen levő Béflex Zrt. Magyarország piacvezető reklámkivitelező cége. Boros Péter vezérigazgatóval és Varga Kornélia marketing és PR menedzserrel beszélgettünk.

A cég két évtizede a magyar reklámpiac erős bástyája, ez alatt az idő alatt egy komolyabb szerkezeti változáson mentek át. 2012. december 31-i dátummal nevet és társasági formát váltottak, az addig Béflex Solutions Kft. immár Béflex Szolgáltató és Kereskedelmi Zrt.-vé avanzsált. Ennek okai a hatékonyság növelése, az optimalizálás és a belső adminisztráció csökkentése voltak. Ez a változás nem érintette a cég profilját, a tulajdonosok személyében nem hozott változást, és természetesen ügyfeleiknek a megszokott színvonalas szolgáltatásokat ajánlják.

A Béflex Zrt. hat szervezeti egységgel rendelkezik, ezek a következők: sales, projektmenedzsment, gyártási divíziók (digitális nyomda, dekorációs stúdió és műszaki gyártás), design divízió és backoffice. A kommunikáció a vevők felé egyszerű és meggyőző: komplexitás az ötlettől a megvalósításig. A cég portfóliója mára valóban a legteljesebb a piacon, és bár az egyes divíziók és gyártások számos konkurens céggel versenyeznek egyenként; összességében a piacvezető szerepet nem lehet eltagadni a Béflextől. Boros Péter elmondta, hogy a komplexitás mellett ennek legfőbb oka, hogy innovatívak, rugalmasak, megpróbálnak a vevő fejével gondolkozni. Ezen kívül a cég egyik legfőbb jellemzője az előretekintés: minőségi fejlesztések folynak mind a kínált marketing és reklámeszközök, mind a géppark tekintetében, kiemelten kezelik a munkatársak képzését, fejlesztését. Folyamatosan figyelemmel kísérik a külföldi eseményeket, kiállításokat. A huszonkét éves működés során, számos szakmai díjat és minőségbiztosítási tanúsítványt szereztek, ezek, valamint az anyagi stabilitásukat bizonyító hitelesítések mind az ügyfelek biztonságát célozzák.



Kérdésünkre, hogyan vészelték át a gazdasági válságot, megérezték-e egyáltalán áldatlan hatását a piacra, Varga Kornélia készséggel válaszolt. Elmondta, hogy gazdasági válság esetén két lehetősége van egy cégnek, maradni a kaptafánál vagy fejleszteni. A Béflex Zrt. az utóbbi utat választotta: szervezetfejlesztés, termék innováció és beruházások sora zajlott itt az utóbbi években is. A bevételcsökkenést, a piac visszaesését természetesen ők is érezték a válság alatt, de összességében jól reagált a cég a gazdaság alakulására, ugyanis, mint mondják, időben léptek az export piacra. Jelenleg is termelésük 30%-a export, és törekednek ennek növelésére.

Megkérdeztük továbbá, milyen kapcsolatot ápolnak a reklámügynökségekkel, mi a véleményük az ügynökségi piacról. Számos régóta működő jó kapcsolatra, együttműködésre van példa cégük történetében az ügynökségekkel. „Ők alkotják meg a kreatív anyagot, mi pedig azt adaptáljuk térre, tárgyra, POS eszközre” – magyarázza Varga Kornélia. Az ügynökségek produkciósai pedig mindig számíthatnak cégük mind inkább versenyképes és minőségi digitális nyomdai, dekorációs, POS és műszaki gyártási kapacitásaira.

Rendkívül szimpatikus a cég által képviselt politika a kapitalista piacon: tudásukat, tapasztalatukat szívesen megosztják pályatársaikkal, diákokkal, ügyfeleikkel képzések, rendezvények, szakmai tréningek formájában. Boros Péter vallja: „Az a jó, ha van verseny. Nem szégyen, ha valaki tőlünk tanul, de az sem, ha mi tanulunk mástól.”
 

Baranyi Réka
(reklámipar)

 
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis