A Renault Clio egy remek kampánnyal rukkolt elő, melynek köszönhetően 12.000 új rajongóval gazdagodott márciusra.
Az autómárka úgy gondolta, hogy egy igazán frappáns reklámmal hívja fel magára a figyelmet, melynek különlegességét az adja, hogy összeköti a virtuális és a valóságos teret. A Renault a rajongóknak egy videót mutatott be, amin egy mérleg szerepelt, egyik oldalán az új Renault Clioval, másik oldalán egy hatalmas üres Facebookos dobozzal.
A kampány során arra buzdították rajongóikat, hogy a Renault iránti szenvedélyüket és elkötelezettségüket fejezzék ki úgy, hogy segítenek megtölteni az üres dobozt lájkokkal, hogy a mérleg elmozduljon a doboz irányába, és az autó leguruljon a mérlegről. A Renaut ezen akciója iskolapéldája az olyan marketingfogásoknak, melyek viszonylag egyszerű ötleten alapulnak, könnyen kivitelezhetőek, mégis rengeteg érdeklődőt vonzanak.
A felhasználók egy interaktív videó segítségével követhették nyomon, hogyan telik meg a doboz a valóságban is lájkokkal, ugyanis minden egyes virtuális lájk után a Renault munkatársai a valóságban is beledobtak egy kartonból kivágott felfelé mutató hüvelykujjacskát a dobozba. Az akciónak nem éppen meglepő módon akkora sikere lett, hogy a mérleg viszonylag rövid időn belül, két hét alatt a több mint 16.000 lájknak köszönhetően a facebook-doboz irányába kezdett billenni, és a rajongók úgy érezhették, ők is hozzájárultak a kampány sikeréhez.
A reklámnak köszönhetően a Renault facebook oldala 12.000-rel több lájkkal büszkélkedhet, mint a reklám előtt, a márka saját weboldalán pedig 60.000-rel több oldallátogatást mértek. Elmondható tehát, hogy a Renault ezzel a kampánnyal nemcsak növelte az autómárka népszerűségét és a facebook rajongótáborát, hanem hozzájárult ahhoz is, hogy az emberekben egy szimpatikus márkakép alakuljon ki róla.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk