Az Unilever Magyarország Kft. minősített beszállítójaként a VIPR Kommunikációs Ügynökség szervezi az AXE nemzetközi kampányának (A.A.S.A.) magyar PR tevékenységét.
Az ATL és BTL eszközöket egyaránt alkalmazó, több mint egy éves aktivitás globális fődíjaként 22 valódi űrutazás lesz kisorsolva az egyes országok nyertesei között.
Az AXE idei kommunikációja az űrutazás köré szerveződik. Az illatszermárka eddigi talán legnagyobb projektje tavaly év végén egy teaser időszakkal indult. (december végétől – január 10-ig) A kampány előfutáraként a VIPR megbízásából a Kutatócentrum két-két kutatást készített el a 15-30 éves magyar lakosok körében. A kérdőív első része arra kereste a választ, hogy a megkérdezettek mennyire tartják népszerűnek az űrutazást és véleményük szerint hány éven belül juthat el az űrbe újra magyar állampolgár. A bevezető periódus második részében az ügynökség arra volt kíváncsi, hogy a korábban említett korosztály hogyan vélekedik az űrhajósokról. A reprezentatív adatokat szolgáltató felmérés eredményei egy-egy sajtóanyag formájában kerültek a sajtó képviselői elé. A free-PR megjelenéseket a kommunikáció non-branded időszakában különböző ATL, BTL (kiegészítve a web2-vel is) eszközök támogatták, melyek közül a BTL aktivitások a We Love Kreatív Reklámügynökség szervezésében kerültek megrendezésre. A program szakértőjének Farkas Bertalant, az ország eddigi egyetlen, a világűrt is megjárt emberét kérték fel. A koncepció csúcspontjaként, január 10-én vált egyértelművé mind a szakma, mind pedig a laikusok előtt is, hogy az ígért bejelentés – amit Farkas Bertalan több nyilatkozatában is megemlített – egy valódi űrutazást takar. A kampány apropóját a fiatalok „toborzásán” illetve a márka építésén kívül egy új termékcsalád (Axe Apollo) bevezetése adta.
Az első lépcsőfok az Országos Űrtábor lesz idén augusztusban a Szigeten. A nominálók a jelentkezési időszak ideje alatt különböző lehetőségek közül választhatnak, hogy biztosítsák helyüket hazánk-, s később a további nációk legjobbjai között. Szintén itt a Sziget fesztiválon kerül kiválasztásra a további 5 nemzet (Montenegró, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina) űrutazó jelöltje. Az Országos Űrtábor hat győztese (egy magyar versenyző és a további 5 nemzet egy-egy nyertese) 2013 decemberében kiutazik Orlandoba a Globális Űrtáborba, ahol a többi ország legjobbjaival együtt megkezdik a felkészülést. A startra 2014-ben kerül majd sor.
Az Unilever minősített beszállítójaként működő VIPR koordinálja többek között a margarin kategória H.a.M. programját, de dolgozik a Flora és a Rama brandek kommunikációján is.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk