A nemzetközi Festival of Media Global idén Svájcban nyitotta meg kapuit, és rögtön ki is osztotta a szakma nívós díjait.
Az Év Kampánya elismerést az ASOS online divatüzlet, az Év Ügynöksége címet pedig a Starcom Mediavest Group zsebelhette be.
Április 30-án került megrendezésre a szakmai fesztivál, melynek keretében nemcsak e két díjat, de még számos másikat is kiosztottak a vállalatok között. A nyertes divatcég Bestnightever nevezetű promóciójával aratott sikert, melynek lényege a „kattintható videoklip” volt, amelyben a szereplők ruhájára klikkelve meg is vásárolhatjuk azokat. A zsűri véleménye szerint az ASOS jól megtalálta a kellő egyensúlyt a szórakoztatás és a haszon között, így mindjárt még két díjat is odaítélt neki: a legjobb szórakoztató platformért, és az új technikák legjobb kihasználásáért járót.
Az Év Ügynöksége elismerést megnyert Starcom szintén több díjjal távozhatott az eseményről. Első helyen végzett még a legjobb integrált digitális kampányért vívott küzdelemben, melyen a Coca-Cola Polar Bowllal kellett osztoznia. Továbbá a legjobb közösségi médiás reklámhadjáratért folytatott csatában is az élre került, amelyhez a Puerto Ricó-i kormánynak készített kampányt (Follow2Unfollow):
A további díjak elnyerésében kiválóan szerepeltek a latin-amerikai ügynökségek is. A legjobb tartalomhasználatért járó elismerést például a guatemalai OMD nyerte National Pride nevű kampányával. Ezen kívül még a perui BPN is győzedelmeskedhetett a kreatív médiahasználatért folyó harcban, melyet vizes reklámtáblájának köszönhetett, amely a levegő páráját alakította ivóvízzé.
A rendezvény történéseit Ben Jakowski, a Mastercard médiaigazgatója, és az est zsűrijének elnöke a következőképpen kommentálta: „Le vagyok nyűgözve. Számtalan innovatív, megdöbbentő és kreatív megoldás született világszerte. Külön örömet okoz számunkra, hogy az olyan országok, mint Guatemala, India vagy Peru is lábnyomukat hagyhatták a szakma e rangos eseményén.”
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk