Három új piaccal bővül a Public Relations Global Network nemzetközi, független PR-ügynökségi hálózat. A PRGN új elnöksége az európai fókuszt erősíti.
A kulcspiacok bekapcsolásával és az egyre szélesebb globális lefedettség elérésével a független ügynökségeket tömörítő hálózatok a multinacionális ügynökségek egyre komolyabb kihívóivá válnak a globális versenyben. A világ egyik legnagyobb nemzetközi, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózata, a Public Relations Global Network az elmúlt hetekben három jelentős új taggal bővítette globális lefedettségét.
A PRGN, amelyet Magyarországon a Goodwill Communications képvisel, ezzel a világ 47 városára terjeszti ki jelenlétét. Az ügynökségi hálózat soron következő elnökévé az eddigi tengerentúli vezetőket követve a német Uwe Schmidtet választotta, ami a következő időszakban ismét erősebb európai fókuszt, bővülő régiós ügyfél-kiszolgálási lehetőségeket, valamint az európai országok legjobb szakembereinek intenzívebb együttműködését vetíti előre.
A globális kommunikációs piac átalakulása során elmosódnak a határterületek a különböző iparági szektorok között; az online kommunikációs térben egyszerre versenyeznek a reklámos, PR vagy digitális hátterű ügynökségek. Ebben a felerősödött iparági versenyben az egyes piacokon működő független ügynökségek relatív hátrányba kerülhetnek globális hátterű versenytársaikhoz képest, melyeknél struktúrájukból adódik a nemzetközi szakmai háttér. Ezt a tendenciát ismerték fel a legaktívabb, független ügynökségeket tömörítő globális hálózatok, és megerősítették tudásmegosztási gyakorlatukat, valamint felgyorsították új tagjaik toborzását az eddig még le nem fedett, illetve gazdaságilag kulcsfontosságú területeken.
A PRGN is felgyorsította az új tagvállalatok csatlakozását hálózatához. A tavalyi két új tag bevonását követően 2013-ban három kulcspiacon talált magas szakmai színvonalú ügynökségi partnereket a független nemzetközi PR-ügynökségi hálózat. A portugál Global Press a teljesebb nyugat-európai lefedettséget erősíti, a chilei RumboCierto Communications a PRGN dél-amerikai jelenlétét növeli, míg a japán Integrate Communications révén a világ harmadik legnagyobb gazdaságában teremt hídfőállást a hálózat.
David Landis, a PRGN 2013 tavaszától regnáló elnöke szerint a három ügynökség csatlakozása tovább erősíti az ügynökségi hálózat tagjainak és ügyfeleinek pozícióit, szakmai tapasztalatait és kapcsolatrendszerét. „Míg más PR-hálózatokra kifejezetten hátrányosan hatott a gazdasági válság, háttérbe szorítva a globális szakmai és üzleti tevékenységeket, a Public Relations Global Network tovább növekszik, ami tagjai nyitottságának, alkalmazkodási képességének köszönhetően együttműködéseink sikereit igazolja” – emelte ki az elnök.
Míg a globális ügynökségi hálózatokon belül az innováció elsősorban a globális és regionális központokban történik, addig a független szereplőket tömörítő hálózatok decentralizáltan, a saját piaci körülményeikhez igazodva dolgoznak ki új megoldásokat, majd osztják meg egymással tapasztalataikat. Így az innováció sokkal színesebb és sokrétűbb módon zajlik, és a helyi szereplők számára lényegesen szélesebb körű megoldásokat teremt. Mindez pedig az ügyfélkiszolgálásban bővebb lehetőségek és szerteágazóbb ötletek formájában jelenhet meg.
„Hihetetlen húzóereje van annak, ha egy helyi ügynökség nemzetközi hálózatépítési és globális szintű működési költségek nélkül, kifejezetten szakmai kvalitásai alapján, illetve saját piacán sikeres üzleti modelljére építve léphet ki a nemzetközi színtérre” – hangsúlyozta Kondor Anna, a PRGN-ben Magyarországot képviselő Goodwill Communications ügyvezető partnere. – „A három új ügynökség számára ezzel új korszak kezdődhet: ügyfeleik vállalati, pénzügyi és közösségi kommunikációját mostantól a korábbi határokat átlépve támogathatják, miközben új üzleti lehetőségek nyílnak meg előttük, és világszerte a szakma legjobb ügynökségeivel és szakembereivel dolgozhatnak együtt.”
Az új tagok bejelentését követően a PRGN bemutatta újonnan megválasztott vezetőit. A szervezet új elnöke 2013-14-ben David Landis, a San Franciscó-i Landis Communications 35 évnyi kommunikációs tapasztalattal rendelkező vezetője lett, aki az ausztrál Mark Paterson helyét veszi át. A PRGN leendő elnökévé – aki a teljes elnökség ideje alatt együtt dolgozik majd a jelenlegi elnökkel és 2014 tavaszán veszi át a stafétabotot – a németországi Industrie-Contact kommunikációs ügynökséget csaknem 25 éve erősítő Uwe Schmidtet választották.
„Az, hogy a következő elnök egy németországi ügynökségvezető lesz, azt jelenti, hogy a PRGN 2014-ben és 2015-ben a korábbiaknál jobban koncentrál majd Európára, ami a Goodwill Communications számára is további lehetőségeket jelent a nemzetközi kommunikációs tanácsadásban és ügyfélkiszolgálásban” – mondta Kondor Anna.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk