FaceBook blog.hu

Marketing - Ügynökségek

Tovább terjeszkednek a független PR-ügynökségi hálózatok

2013.05.15

Három új piaccal bővül a Public Relations Global Network nemzetközi, független PR-ügynökségi hálózat. A PRGN új elnöksége az európai fókuszt erősíti.

A kulcspiacok bekapcsolásával és az egyre szélesebb globális lefedettség elérésével a független ügynökségeket tömörítő hálózatok a multinacionális ügynökségek egyre komolyabb kihívóivá válnak a globális versenyben. A világ egyik legnagyobb nemzetközi, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózata, a Public Relations Global Network az elmúlt hetekben három jelentős új taggal bővítette globális lefedettségét.

A PRGN, amelyet Magyarországon a Goodwill Communications képvisel, ezzel a világ 47 városára terjeszti ki jelenlétét. Az ügynökségi hálózat soron következő elnökévé az eddigi tengerentúli vezetőket követve a német Uwe Schmidtet választotta, ami a következő időszakban ismét erősebb európai fókuszt, bővülő régiós ügyfél-kiszolgálási lehetőségeket, valamint az európai országok legjobb szakembereinek intenzívebb együttműködését vetíti előre.

A globális kommunikációs piac átalakulása során elmosódnak a határterületek a különböző iparági szektorok között; az online kommunikációs térben egyszerre versenyeznek a reklámos, PR vagy digitális hátterű ügynökségek. Ebben a felerősödött iparági versenyben az egyes piacokon működő független ügynökségek relatív hátrányba kerülhetnek globális hátterű versenytársaikhoz képest, melyeknél struktúrájukból adódik a nemzetközi szakmai háttér. Ezt a tendenciát ismerték fel a legaktívabb, független ügynökségeket tömörítő globális hálózatok, és megerősítették tudásmegosztási gyakorlatukat, valamint felgyorsították új tagjaik toborzását az eddig még le nem fedett, illetve gazdaságilag kulcsfontosságú területeken.


PRGN elnökök


A PRGN is felgyorsította az új tagvállalatok csatlakozását hálózatához. A tavalyi két új tag bevonását követően 2013-ban három kulcspiacon talált magas szakmai színvonalú ügynökségi partnereket a független nemzetközi PR-ügynökségi hálózat. A portugál Global Press a teljesebb nyugat-európai lefedettséget erősíti, a chilei RumboCierto Communications a PRGN dél-amerikai jelenlétét növeli, míg a japán Integrate Communications révén a világ harmadik legnagyobb gazdaságában teremt hídfőállást a hálózat.

David Landis, a PRGN 2013 tavaszától regnáló elnöke szerint a három ügynökség csatlakozása tovább erősíti az ügynökségi hálózat tagjainak és ügyfeleinek pozícióit, szakmai tapasztalatait és kapcsolatrendszerét. „Míg más PR-hálózatokra kifejezetten hátrányosan hatott a gazdasági válság, háttérbe szorítva a globális szakmai és üzleti tevékenységeket, a Public Relations Global Network tovább növekszik, ami tagjai nyitottságának, alkalmazkodási képességének köszönhetően együttműködéseink sikereit igazolja” – emelte ki az elnök.

Míg a globális ügynökségi hálózatokon belül az innováció elsősorban a globális és regionális központokban történik, addig a független szereplőket tömörítő hálózatok decentralizáltan, a saját piaci körülményeikhez igazodva dolgoznak ki új megoldásokat, majd osztják meg egymással tapasztalataikat. Így az innováció sokkal színesebb és sokrétűbb módon zajlik, és a helyi szereplők számára lényegesen szélesebb körű megoldásokat teremt. Mindez pedig az ügyfélkiszolgálásban bővebb lehetőségek és szerteágazóbb ötletek formájában jelenhet meg.

„Hihetetlen húzóereje van annak, ha egy helyi ügynökség nemzetközi hálózatépítési és globális szintű működési költségek nélkül, kifejezetten szakmai kvalitásai alapján, illetve saját piacán sikeres üzleti modelljére építve léphet ki a nemzetközi színtérre” – hangsúlyozta Kondor Anna, a PRGN-ben Magyarországot képviselő Goodwill Communications ügyvezető partnere. – „A három új ügynökség számára ezzel új korszak kezdődhet: ügyfeleik vállalati, pénzügyi és közösségi kommunikációját mostantól a korábbi határokat átlépve támogathatják, miközben új üzleti lehetőségek nyílnak meg előttük, és világszerte a szakma legjobb ügynökségeivel és szakembereivel dolgozhatnak együtt.”


Kondor Anna, a Goodwill Communications ügyvezető partnere


Az új tagok bejelentését követően a PRGN bemutatta újonnan megválasztott vezetőit. A szervezet új elnöke 2013-14-ben David Landis, a San Franciscó-i Landis Communications 35 évnyi kommunikációs tapasztalattal rendelkező vezetője lett, aki az ausztrál Mark Paterson helyét veszi át. A PRGN leendő elnökévé – aki a teljes elnökség ideje alatt együtt dolgozik majd a jelenlegi elnökkel és 2014 tavaszán veszi át a stafétabotot – a németországi Industrie-Contact kommunikációs ügynökséget csaknem 25 éve erősítő Uwe Schmidtet választották.

„Az, hogy a következő elnök egy németországi ügynökségvezető lesz, azt jelenti, hogy a PRGN 2014-ben és 2015-ben a korábbiaknál jobban koncentrál majd Európára, ami a Goodwill Communications számára is további lehetőségeket jelent a nemzetközi kommunikációs tanácsadásban és ügyfélkiszolgálásban” – mondta Kondor Anna.


Goodwill Communications
A 2003-ban alapított Goodwill Communications megkerülhetetlen szereplő a hazai pénzügyi és üzleti PR-kommunikációs területen. Az ügynökség több mint kéttucatnyi hazai és nemzetközi vállalatot szolgál ki, elsősorban pénzügyi szolgáltatókat, tőzsdén jegyzett cégeket, jogi és pénzügyi tanácsadókat, valamint a távközlési és az energetikai szektorok szereplőit. Vállalati ügyfelei mellett rendszeresen végez kommunikációs feladatokat az adott szektorok szakmai szervezetei számára is.
A Goodwill Communications az üzleti szféra számára kidolgozott online és közösségi média megoldásokkal is évek óta jelen van a piacon.
Az ügynökség az elmúlt években szoros partneri viszonyt épített ki más, független PR-ügynökségekkel a Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában, továbbá 2012 óta a Public Relations Global Network nemzetközi ügynökségi hálózat tagja. Ezekkel a lépésekkel az ügyfélkiszolgálás folyamatos fejlesztését igyekszik elősegíteni.

PRGN
A Public Relations Global Network, a világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózata. Évi 110 millió dollárt meghaladó összesített árbevételével a PRGN a világ hat kontinensének 47 nagyvárosában van jelen. A PRGN tagjai összesen több mint ezer ügyfél több mint 80 különböző piacon végzett kommunikációs tevékenységét segítik szerte a világon. A hálózat keretében világszerte 50 irodában összesen több mint 900 kommunikációs szakember dolgozik nemzetközi cégek és szervezetek kommunikációs feladatain.
A PRGN 2012 őszén tagjai közé választotta a Goodwill Communications hazai csapatát.

 

SzK
(reklámipar)

 
Címkék: pr, ügynökség
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Confhotel Event

A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis