Minden eddiginél több alkotás érkezett a reklámhatékonyság sorrendben 12. hazai seregszemléjére.
Rekordszámú, 130 pályázat érkezett be az idén 12. alkalommal megrendezett EFFIE-re. A reklámhatékonyság hazai seregszemléjén 81 alkotást talált alkalmasnak a döntőbe jutásra a szintén rekordszámú zsűri. A legtöbb döntős pályaművel az OMD Hungary, valamint az ACG Reklámügynökség és a MEC Hungary száll versenybe a díjakért.
Az 1968-ban New Yorkban az Amerikai Marketing Szövetség által alapított EFFIE-díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelynek célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. A 45 éves „kora” ellenére ma is fiatalos szakmai megmérettetés rangját és meghatározó szerepét jól mutatja, hogy világszerte több mint 40 országban rendezik meg az EFFIE-t, Magyarországon az idei a 12. kiírás.
Az EFFIE tartós szakmai elismertsége nem utolsó sorban a széles iparági tudásra épülő zsűrizésre vezethető vissza: a hazai kommunikációs szakma közel 120 (!) képviselője két napos alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizéssel határozta meg a döntőbe jutott pályaműveket. Az ügynökségi, megrendelői, média és kutatói oldalról érkező zsűritagok 57 pályázó 81 alkotását találták továbbjutásra alkalmasnak.
Kiemelkedő teljesítményt nyújtott három pályázó, amelyek a legtöbb döntős alkotást tudhatják magukénak: az OMD Hungary 11 pályamunkával került a rövid listára, őket az ACG Reklámügynökség és a MEC Hungary követi egyaránt 9-9 alkotással, de jól teljesített a DBB, a MediaCom, a Havas Media, valamint a Grey Worldwide is. Utóbbiak nyolc, hét, hat, illetve öt pályaművel jutottak a döntőbe.
A leghatékonyabb kampányok alkotói – a megrendelő és az ügynökség - példás munkájukért járó szakmai elismeréseiket, az Arany, Ezüst, Bronz EFFIE-ket, valamint a Platina EFFFIE-t a Budapesti Operettszínházban megrendezendő Díjátadó Gálaesten vehetik át 2013. október 22-én.
A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
Az EFFIE főtámogatói: Axel Springer, MTVA, Sanoma Media
További információ: www.effie.hu
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk