Idén ötödik alkalommal nyitja meg kapuit az ország elsőszámú divateseménye, a Marie Claire Fashion Days.
Október első hétvégéjén (2013. október 5-6.) a fiatal tehetségek mellett ismételten a legújabb magyar- és nemzetközi kollekcióké lesz a főszerep. Az esemény kommunikációját a Sanoma idén is a Just Creative-re bízta.
A Marie Claire Fashion Days október elején – a hagyományokkal szakítva – elhozza a nyarat az őszbe, ugyanis a nemzetközi divathetek tematikájához igazodva, a tervezők SS14 kollekcióját tekinthetik meg az érdeklődők. Tehetségekből és az általuk készített ruhakülönlegességekből most sem lesz hiány, de workshopok is várják a divat szerelmeseit.
„A szokásos divatbemutatókon, a magyar tervezők munkáinak felvonultatásán túl egy nagy meglepetéssel is készülünk az idei Marie Claire Fashion Days-en. Meghívtunk Londonból nyolc fiatal külföldi tervezőt, akik idén végeztek az angol főváros legismertebb divatiskoláiban. Szombaton és vasárnap az ő kollekcióival is megismerkedhetnek az érdeklődők, sőt egy workshop keretében beszélgethetnek velük az iskolájukról, a diploma utáni lehetőségeikről. Idén szakítottunk a hagyományokkal és október első hétvégéjén egy időutazásra hívunk meg mindenkit: álomszép ruhák segítségével elrepülünk a tavaszba és a nyárba. Ahogy a világ nagy divat fővárosaiban – Londonban, Párizsban, Milánóban és New Yorkban – Budapesten a Marie Claire Fashion Days-en is a meghívott tervezők a 2014-es tavaszi-nyári kollekciójukat mutatják be – tudtuk meg László Krisztinától, a Marie Claire főszerkesztőjétől.
A divatvilág iránt fogékony fiatal tervezőknek itt az újabb lehetőség, hogy kibontakoztassák kreativitásukat, és akár nemzetközi szinten is megismerjék nevüket. Amellett, hogy többen külföldön tanulnak, befektetőket keresnek, és üzleteket nyitnak, a Marie Claire Fashion Days kiváló alkalom arra, hogy egy rangos divatbemutató keretében mutassák be megálmodott összeállításukat.
„A magyar Marie Claire megalakulása óta szívén viseli a magyar divat ügyét, figyeli és támogatja a fiatal tervezők munkáját. Először a mi kifutónkon találkozhat a magyar közönség ezekkel a darabokkal, s kaphat képet arról, milyen lesz a magyar divat a következő szezonban” – tette hozzá a magazin főszerkesztője.
A Marie Claire idén is a Just Creative-vel dolgozik. Az Ügynökség idén harmadik éve biztosítja a rangos divatesemény PR-hátterét.
„A Marie Claire Fashion Days kommunikációja igazi loveproject az Ügynökségünk életében, hiszen azontúl, hogy büszkék vagyunk, hogy a magazin elégedett a munkánkkal és immár harmadik éve bízott meg a feladattal, munkatársaink igazi divatimádók” – mondta a Just Creative ügyfélkapcsolati igazgatója, Biár Gabi.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk