FaceBook blog.hu

Média - Bulvár

Bob Marley lánya tervezi az olimpikonok ruháit

2012.02.28

Cedella Marley, Bob Marley reggae ikon lánya tervezte a jamaikai átlétikacsapat ruháit a 2012-es londoni olimpiára.

A sport-életstílus márka PUMA bejelentette, hogy Cedella Marley dizájner és a jamaikai reggae ikon lánya tervezni a jamaikai atlétikacsapat verseny- és díjátadón viselt szerelését a 2012-es londoni olimpiai játékokra.  A dizájnt az egész női és férfi olimpiai csapat fogja viselni, a háromszoros olimpiai aranyérmessel, a leggyorsabb férfivel és egyben a PUMA atlétájával, Usain 'Villám' Bolttal egyetemben. A PUMA partneri kapcsolata Marleyval, a jamaikai dinasztia legidősebb lányával megerősíti a márka régi keletű kapcsolatát a karibi nemzettel, annak gazdag kulturális örökségével, globális zenei ismertségével és páratlan odaadásával az atlétika iránt.

“Megtiszteltetés, hogy én tervezhetem hazám mezét” mondta Cedella Marley.  “Még azt sem mondhatom, hogy ez egy valóra vált álom, mert soha nem is mertem volna róla álmodni. Középiskolában atletizáltam, és a mai napig is a jamaikai atlétikacsapat nagy rajogója vagyok, így az a tény, hogy én tervezhetem az olimpikonok mezét, teljességgel hihetetlen. Nagyra becsülöm amit a PUMA az elmúlt évek során Jamaikábn végez és a Marley család is ugyanezt az “adj-vissza-valamennyit” filozófiát vallja. Azt hiszem, ez a partnerség legendás lesz.”

A PUMA sportos vonalát megőrizve a kollekció magas színvonalú technológiát, anyagokat és formákat ötvöz, hogy az atléták teljesítményét maximumra fokozza. Az ihletet a jamaikai élén színekből és mintákból, valamint afrikai gyökereiből merítette, így Cedella Marley egyedi tervezésére biztosan felfigyel majd a világ 2012 nyarán.



(Kép: btl.hu)

 

“Nem tudnék Cedella-nál jobb személyt elképzelni, aki az olimpiai mezünket megtervezhetné.” - mondta Usain Bolt. “A PUMA jól választott, hogy egy legendás jamaikait szerződtetett. Ő egy fantasztikus tervező és magában hordozza nemzetünk karakterét a Marley családon keresztül. Nagyon megtisztelő és inspiráló lesz Lodonban futni úgy, hogy mindez az energia körbevesz.”

A PUMA olimpiai felszerelését követi majd egy lifestyle ruházati, cipő és kiegészítő kollekció is, amely világszerte az összes PUMA üzletben elérhető lesz.

“Most egy nagyon alapos folyamatot fogunk végivinni, anyagválasztás és dizájn terén, hogy biztosak lehessünk benne, hogy a versenyfelszerelés  megfelel Jamaika világszínvonalú sportolóinak.” folytatta Marley. “Meg kell felelniük minden tekintetben, úgy kell passzolniuk, mintha a testükhöz tartozna.”

“Az, hogy Cedella-val és a Marley családdal kerültünk partnerségbe, tökéletes választás a márkánk számára” mondta Antonio Bertone, a PUMA Marketing Főigazgatója. “Ő megtestesíti az életigenlő, nyugodt jamaikai természetet és eredetiséget visz majd a kollekcióba, amit az egész világ láthat Londonban 2012-ben.”

Cedella Marley azidőtájt fogott ruhatervezésbe, amikor Ziggy Marley-val és a Melody Makers-szel járt világkörüli turnén. Ebben családi zenekarban testvérei játszanak. 2001-ben indult divatmárkája, a Catch A Fire, amelyet édesapjának első albuma után nevezett el, bohém stílust élénk színekkel és mintákkal ötvöz. A kollekcióit az egész USA-ban lehet kapni, kiemelt üzletekben.

A PUMA befektetése a jamaikai atlétikasportban széleskörű, Usain Bolt az egyik, legismertebb nagykövete. 2002 óta a PUMA szponzorálja a jamaikai amatőr atlétiakai szövetséget (Jamaican Amateur Athletic Association (JAAA), amely a jamakai atlétika legfelsőbb szervezete, valamint a jamaikai olimpiai bizottságot. Ezen túl a PUMA segíti a fiatal tehetségek felemelkedését támogatásával, amelyet 7 középsikolai atlétikai programon keresztül biztosít. Ez az a partnerség, amely a támogatja az évente megrendezett ISSA Boys & Girls Track and Field Championships, diúk és lányok számára megrendezett versenysorozatot, amelyet csak "The Champs"-ként ismernek, és ami a legismertebb és legnépszerűbb sportesemény Jamaikában, ahol a világhírű sprinterek sora kezdte pályafutását. A PUMA a versenysorozat előtti válogatókon is részt vesz támogatóként, köztük a Gibson Relays (Gibson Váltóverseny) és más meghívásos viadalokon is. A középiskola világán túl a PUMA a fő szponzora a Reggae Marathon-nak, amely minden decemberben megrendezésre kerül Jamaikában és rengeteg futót vonz szerte a világban.

A világ figyelni fogja Usain Boltot Londonban 2012-ben, hogy láthassa, sikerül-e megdöntenie saját rekordját 100 méteren és a 200-as váltóban, ahol Cedella Marley egyedi tervezését fogja viselni. A most 24 éves Bolt a világ legtehetségesebb atlétái közé emelkedett, három olimpiai aranyat nyert a 2008-as pekingi olimpiai játékokon és két világrekordot döntött, 100 méteren (9:58) és 200 méteren (19:19) a berlini világbajnokságon 2009-ben. A PUMA, csakúgy, mint a többi Bolt rajongó, úgy hiszi, a java még hátravan.
 

 
Forrás: btl.hu
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Poszterház

Internetes poszter áruház Cégnév: CCG Fotóstúdió Kft. Cím: 1088 Budapest, Szentkirályi u 49. Telefon: 06 30 952 6947 E-mail:...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis