A Royal Baby megszületés bizonyára nagyon jó hír William és Kate valamint a brit királyi család számára, de vajon ugyan annyira fog felvirágozni a brit beutazó turizmus amennyire kivirult az anyaságtól a cambridge-i hercegné?
Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy ebben bíznak a britek, úgy néz ki, hogy feltett szándékuk a turisztikai szakembereknek előnyt, és turisztikai bevételt kovácsolni a herceg születése körüli lelkesedésből, amely a világ talán minden tájára kiterjedt.
Legalábbis erről tanúskodik a Visit Britain legújabb kampány plakátja, amely az újszülött György herceget és a boldog hercegi párt hívta segítségül annak érdekében, hogy Nagy-Britanniát mint családbarát desztinációt hirdesse.
A "Welcome to Great Britain" plakát 21 országban - köztük Európa egyes részein, az Egyesült Államokban, Kanadában, Brazíliában, Ausztráliában, Kínában, Japánban és Oroszországban - lesz hivatott Anglia, mint kihagyhatatlan turisztika célpont promótálására.
A plakát elsődleges célja, hogy az immár három fősre gyarapodott, boldog hercegi családdal demonstrálja Anglia családbarát mivoltát, kiemelve, hogy a szigetországban számos program áll a családok rendelkezésére, ráadásul korosztálytól függetlenül.
És ha már hittünk a plakátnak, és csak és kizárólag a hatására ellátogatunk Angliába, bizony ott a helyszínen sem kell attól félnünk, hogy hercegi pár nélkül maradunk. És bizony itt nem arra gondolunk, hogy már-már filmbe illően szerencsések vagyunk, és miközben London utcáit koptatjuk egyszer csak szembe jön velünk a hercegi pár. Hanem a szuvenír és a játékboltok kínálatára, ahol komplett „Royal Baby Kollekciók” állnak a rendelkezésünkre, annak érdekében, hogy az Angliát uraló trónörökös-hisztériából egy keveset mi is hazavihessünk magunkkal, még ha csak egy kulcstartó vagy éppen egy porcelán csésze formájában is.
Azonban ha nem érjük be egy csecsebecsével és bizony jobban szeretnénk átélni a hercegi pár életútját, akkor sem kell csüggednünk. Számos belföldi élményút áll a rendelkezésünkre. Ellátogathatunk például Eton-ban, ahol William koptatta a padot, romantikázhatunk a St Andrews egyetem kertjében ahol annak idején a hercegi pár megismerkedett egymással, de akár ellátogathatunk Anmer Hall-ba is, amely a brit királyi herceg és családja nyári rezidenciájának színhelye.
És bizony, akármennyire is furcsa nekünk itt Magyarországon az, hogy ki- és felhasználják angol kollégáink a kisherceg születését a turisztikai bevételek növelésére, a statisztikák azt támasztják alá, hogy ha nem turisztikai szakemberek vagyunk, hanem turisták, akkor bizony ilyen és ehhez hasonló programokra vágyunk.
Lássunk néhány megdöbbentő számadatot:
Mindezek ismeretében MI elgondolkodtunk azon, mi lehet az a hazai esemény, és ki vagy éppen kik lehetnének azok a hazai közéleti személyek amelyre/akikre akár egy nemzetközi turisztikai kampányt is építhetnénk úgy, hogy az bizony hozzon is a konyhára?! Akár nemzetközi hírnév, akár kézzelfogható bevétel formájába. Hmmmm…. Vannak ötleteink, de ezeket most még talán nem osztjuk meg Veletek.
Szabó-Princz Orsolya
(reklámipar/Marketing iDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk