FaceBook blog.hu

Média - Bulvár

Én vagyok a gumicukor királylányod! - Való Világ 6 -

2014.01.27

Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.

A műsor minősítése nem a MI feladatunk (pedig nyilván megtesszük!) sokkal inkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy hirdessünk-e a Való Világ ideje alatt, közben, előtte, utána, benne - azaz bármilyen formában kötődjünk-e a valóságshow-hoz.

Azok a bizonyos számok...

A nézettségi adatok alapján mindenképpen azt kell, hogy mondjuk, hogy igen, hirdessünk! Január 12-én, a VV villába beköltözés napján az RTL II-t, csupán az RTL KLUB tudta megelőzni nézettségben (nem minőségben...). Január 12-én, vasárnap este a 18-49-es korosztály 15,63 százaléka volt kíváncsi az új villalakókra, ez pedig azt jelenti, hogy több mint 650 ezren nézték az RTL II műsorát (miközben a TV2-n épp a méltán népszerű és ismert Napló futott). Nem is olyan nagy szám? Vegyük figyelembe azt is, hogy az RTL II lefedettsége mindössze 52%, a VV előtti nézettsége pedig 1-2% volt...

A nézettségi adatok ugyan napról napra folyamatosan csökkennek, de a számok még így ismagukért beszélnek: január 13-án az esti, fél 10-es adás 10,4 %-os, január 14-én pedig 10,3 %-os közönségarányt ért el a műsor. Hirdetőként, az esti nézettségi adatokon túl érdemes azt is mérlegre tenni, hogy a műsort napközben kétszer is ismétli a csatorna.

És az erkölcs? A színvonal?


Hirdetőként, azonban nem dönthetünk csak és csupán a számok függvényében. Meg kell vizsgálnunk azt is, hogy egy-egy műsor milyen fényben tűnteti fel a márkánkat, a márka mennyire tud azonosulni a műsor szereplőivel és nem utolsó sorban a márka célcsoportja ül-e a televízió előtt?

Ahhoz, hogy erre választ tudjunk adni, megvizsgáltuk a valóságshow szereplőit. Kétségkívül kijelenthetjük, hogy nem véletlenül maradt el a korábbról már jól ismert beszavazó show - MI nézők (nem MI...) ha akartunk volna sem tudtunk volna annyira izgalmas, színes, változatos (értsd: primitív, buta, szexmániás, erkölcstelen) embereket összeválogatni, mint az RTL stábja.



Nem értetek velünk egyet? Nézzünk néhány aranyköpést a villából:


"Egyrészt, másrészt meg annyi esze nincs, hogy gondoljon bele, hogy vigyázzon arra, hogy kit butáz le, mert lehet, hogy csak azt mutatom neki, mert te tudod, hogy nem vagyok az, mert neked meg mást mutatok, iksz ipszilonnak meg a harmadikat. Na most ha ennyi esze nincs valakinek…" by Józsi

"Na hallod, hát nem tudom mi van, azt érzem, hogy vannak a többiek, akiknek akik azt izé azt irigylik, hogy azt irigyli, hogy megtaláltam az izét, tehát hogy így, hallod, kacérkodhatsz százzal, de szeretni csak engem fogsz." by Simon

"Nagyon tetszik a villa, nagyon jó a dizájn. Igazság szerint nagyobbra számítottam. Tehát amikor régebben ugye láttam televízióban akkor így kicsit mindig nagyobbnak tűnt. Egyébként tökre el lehet férni, nagyon jó! A kedvencem az talán így a fürdőszoba, tehát az nekem nagyon tetszik. A hálóban viszont ezek a kék színek, azok nagyon királyak!" by Dorka

"Nem én dugtam az ő száját az én nyelvembe." by Alexa

"Johnny Depp is azért néz ki jól, mert mindig sminkelve van." by Aurelio

Van lejjebb? Igen van, ha a műsorvezető sem képes beszélni...

"Önök kifejezhetik önök nekünk, hogy ki önök számára a legszimpatikusabb villalakó" by Istenes Bence

Két hét távlatából elmondhatjuk, hogy ennyire változatosan és szofisztikáltan beszélő villa lakókat még nem láttunk. Buli és csók (fiúk-lányokkal, lányok-fiúkkal, lányok-lányokkal...) már a beköltözés napján, szex 1,5 héten belül, vita - ordibálás - ajtócsapkodás mindennap.
Végülis... Kenyeret és cirkuszt, tartja a mondás...

Hova tovább?

Ha hirdetőként ezek után mégis arra jutunk, hogy igen, hirdetni szeretnénk a Való Világ 6-ban, mert a célcsoportunk bizony erre kíváncsi, mert nem érdekel minket a műsor színvonala csak a nézettségi adatok, akkor húzzunk bele... Rendben, hogy ennyire izgalmas valóságshow-t még nem láthattunk korábban, hiszen eltelt több hónap is, mire VV Gigi és Jerzy egyáltalán egymás kezét meg merték fogni, nemhogy a takaró alatt gabalyodtak volna össze... De ez az izgalom a visszájára is fordulhat. Ha két hét alatt megtörténik minden, ami máskor fél évig is eltartott, akkor mit fogunk nézni a hátralévő időben?

Vita, csók, szex, buli, örökké fennmaradó értelmetlen párbeszédek - mind kipipálva.
De akkor mi marad? Mi teszi továbbra is nézhetővé a műsort?

Itt a lé a tét...



Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)

 

 

Forrás:
origo.hu
Hír24
444.hu
Ma.hu

 

 

 


 
Címkék: bulvár, média, tv
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis