Kellemetlen érzés az utcán vagy a parkban sétálva belelépni egy-egy felelőtlen kutyatulajdonos által hátrahagyott meglepetésbe. Az ilyen kis csomagok elburjánzása a spanyol kisvárosban, Bruneteben jelentős probléma, ezért a városházán úgy döntöttek, hatásosabb fegyverhez nyúlnak a gazdik jobb belátásra térítése érdekében.
A spanyol városkában már régóta komoly gondot okozott, hogy a gazdák szanaszét hagyták kutyáik ürülékét az utcákon, ezért különböző módszerekkel igyekeztek üzenni nekik.
Tavaly Bécsben és már Budapesten is volt kutyakaki-kampány, úgy látszik egyre nagyobb figyelmet kap Európában a felelős kutyatartás. Az egyszerű írásos felhívás nem jelentett megoldást, ezért látványosabb eszközzel próbálkoztak, a távirányítós műanyag kutyatermékkel. Ebbe egy kis táblát tűztek, amely az utcák tisztán tartására szólította fel a delikvenseket, majd ezzel üldözőbe is vették őket. Ám ezután sem javult a helyzet, így a városvezetésnek valami hatásosabb stratégián kellett törnie a fejét.
Így született meg az ötlet, miszerint az „elhagyott és megtalált” tulajdont visszaküldik futárral a feladónak. Ennek érdekében önkénteseket toboroztak, akik a tiszta városért hajlandóak voltak nyomozásba fogni. Az utcákat járva olyan kutyások után leskelődtek, akik felelőtlen módon hátrahagyták maguk után a nem kívánt csomagot. Ezt követően odasétáltak a gazdikhoz, majd beszélgetésbe elegyedtek velük. Megdicsérték a kutyájukat, megkérdezték, hogy hívják, és már meg is volt minden szükséges információ a cselhez.
Ezután óvatosan egy dobozba gyűjtötték az otthagyott meglepetést, és már csak a városháza kisállat-nyilvántartási adatbázisában kellett megtalálni az illetőket. Az így megszerzett lakcímre már indult is a futár, hogy az elveszett tárgyat visszajuttassák jogos tulajdonosaikhoz.
Úgy tűnik, a nem várt csomagok bukéja elérte a kellő hatást, ugyanis az akciót követően láthatóan 70%-kal csökkent a fel nem szedett kutyaürülékek száma szerte a városban. Nos, idehaza is jól jönne egy efféle direkt marketing.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk