Az ősz ezúttal (is) a sajátgyártású műsorokról szól a kereskedelmi csatornáknál. Ebben a szezonban jött egy új belépő is, a TV2 bedobta a The Voice-t, a magyar sajtó meg jobban köpködi, mint anno a Mónika Show-t és Claudiát egyszerre.
Persze értem én, ez a fajta alpáriasodás, ami fellelhető manapság a két tehetségkutatóban, sokakat megihlet, egy azonban közös mindegyikben, legyen szó blogról, vagy online médiumról, szidják mint a bokrot. Tényleg nem szeretném abba az irányba elvinni a tollat, hogy akkor mitől rossz, és mitől jó a két műsor. Valószínűleg a nagy minőségromlás okai abban keresendőek, hogy néhány szakember lelépett az RTL-től, és segítenek a Voice stábjában. Na meg attól, hogy az egy főre jutó tehetségkutatók számában Magyarország lassan világcsúcstartó. És sajnos évadonként 10-12 vállalható tehetséget nem lehet előtúrni itthonról. Vélhetően ezért mennek a készítől felvidéki és erdélyi ripacsok után nézelődni.
A hozott anyag tehát elég silány, és erre szépen rá is röppent a honi sajtó legtöbb képviselője, ki hasonló alpári stílusban, ki pedig disztingvált hangnemben. A HVG inkább az öncélú lehúzást engedte szabadszájú újságírójának, a kritikát valamelyest túlzásba vitték. A Comment.com hasonló véleménnyel van, minden epizód után felkerül az oldalra a kritika, a negatív hangnem pedig itt is túlsúlyban van. Félreértés ne essék, tényleg vérgáz amit az X-faktor csinál, a Voice pedig belefullad az unalomba, és a szerkesztetlenségbe, (bár ez utóbbi még élő adást nem produkált, talán az valamelyest javít az összképen)de mégis a fogadtatás szinte minden esetben negatív.
Az Origo megmaradt a közvetítés jellegnél, nagyon objektíven és tárgyilagosan ad hangot az elmúlt estéről, saját vélemény már-már nem is volt benne. Az index pedig a Comment.com-os véleményt illesztette be.
Ilyen szintű negatív környezetben persze tényleg nehéz lehet produkálni, már a készítők sem hagyhatták ezt szó nélkül, és óvatosan szúrós mondatokat adtak Ördög Nóra szájába, rögtön a most szombati adás legelején. Az adok-kapok tehát elindult már, miközben mindenki pontosan tudja, hogy alapvetően igazuk van az újságíróknak, csak talán maga az RTL Klub sem számolt vele, hogy ennyire püfölik majd őket. Ennek ellenére a nézettségi adatok továbbra is bíztatóak, de azt tegyük hozzá, hogy azonos sávban a TV2 nem is akar csatába indulni. Talán még egy negyedik szériát is be fog vállalni a csatorna, de azt már tényleg jobban át kell gondolni. A rendszer bizonyos alkatrészei ugyanis elfáradtak, és cserére szorulnak. Ha ezeket nem orvosolják hamar, akkor megmarad a sajtó hasonló hangneme, az pedig hosszútávon demoralizáló lesz.
Két lehetőség áll előttünk. Az egyik, hogy a műsorok minősége rohamos tempóban javulni fog, ez ebben a szezonban már nem túl valószínű. Kettő, a kritika tényleg kritika lesz, és nem öncélú sárdobálás, építő vélemények hozzáadása nélkül. Ez utóbbiban még talán reménykedhetünk...
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk