Elérésben már-már a piacvezető kereskedelmi televízióval versenyez az ország leghallgatottabb rádiója.
Az aktuális kutatási adatok szerint a Class FM novemberben is kiemelkedő hallgatottsági adatokkal büszkélkedhet. A 2 millió feletti átlag napi elérés mérföldkőnek számít.
„A példátlan kétmilliós elérés a ClassFM és a magyar rádiózás történetében is egyedülálló. Eddig csak a legnépszerűbb televíziós formátumoknak sikerült ennyi embert elérniük. Mindez azt bizonyítja, hogy a rádiózás népszerűsége megkérdőjelezhetetlen. Beértett az a koncepció, melyet a rádió programjáért felelős szakmai társammal, Csiszár Jenővel és valamennyi kollégámmal együtt küldetésünknek tekintünk minden nap. Kompromisszumok nélkül hiszünk abban, hogy csak akkor lehetünk sikeresek, ha hallgatóinkat és partnereinket maximálisan kiszolgáljuk minden pillanatban.” – fogalmazott a novemberi adatokkal kapcsolatban Tiszttartó Titusz, a Class FM programigazgatója.
Novemberben újabb rádiózási rekord született: a 15 év feletti magyar lakosság 74%-a, vagyis több mint 6 millió 300 ezer fő hallgatott rádiót egy átlagos napon. Eszerint a Class FM egy átlagos novemberi nap teljes magyar rádiós piaci hallgatótáborának csaknem a harmadát tudhatja magáénak.
Ugyanezek az arányok tükröződnek a kereskedelmileg legfontosabb 15-49-es korosztályt tekintve is: közel másfél milliós átlag napi hallgatótáborával a Class FM majdnem háromszor akkora elérést biztosít a hirdetőknek, mint a lista második helyezettje. Ami pedig a 6 és 10 óra közötti sávot illeti, a Morning Show fölénye továbbra is kimagasló: országosan és Budapesten is, minden korosztályt tekintve ez a legnépszerűbb reggeli műsor. A Class FM-et tehát eddig soha nem látott magasságokba repítette fiatalos lendülete.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Grafika és kivitelezés, Online szolgáltatások
Cím: 1028 Budapest, Máriaremetei út 64.
Telefon: + 36 1 631 20 97
Mobil: + 36...
További információk