Túl vagyunk már két X Faktoron, néhány Csillag születiken, és féltucatnyi Megasztáron. Vajon elbír e még az ország megkopott könnyűzenei piaca néhány feltörekvő tehetséget?
A tehetségkutatókat körülvevő légkör kezd kettőssé válni. Sokan már a sokkal ezelőtti Megasztárra is csak legyintettek. Mások az X Faktort gondolták minden hájjal megkent üzleti húzásnak. Aztán szép lassan azon kapjuk magunkat, hogy a mai úgynevezett könnyűzenei piacot - jelentsen az bármit is Magyarországon - alkotó zenészek nagy részét e két műsor termelte ki. Csak már olyan rég’ volt néhány berobbanás, hogy el is felejtjük. Jótékony hozadéka tehát mindenképpen van a műsoroknak, de most nem ebbe az irányba szeretném elvinni a dolgot.
A Megasztár márka elfáradt. Ezt tudtuk mi is, és mostmár hála a producereknek, tudja a TV2 is. Újítani kellett, ehhez pedig nem volt elég a vérfrissítés, teljesen új arculatot kellett építeni a TV2 zenés tehetségkutatójához. Ehhez megvettek egy külföldön nagy sikert arató műsorstruktúrát, ha úgy tetszik, licence-t. E jogoknak egy jó tulajdonsága van. Rettenetesen megkötik a magyar készítők kezét szinte minden vizuális és technikai dologban, így a kint jól működő rendszer nem lesz megbolygatva.
Apropó rendszer. A „Voice” nevet kéretik ezúttal szigorúan venni, hiszen a zsűritagok effektíve nem is látják majd, ki a hang tulajdonosa, kezdetben tehát minden pusztán auditív lesz.
A válogató már zajlik, így beindult a roppant erős közösségi média jelenlét is, ami gyakorlatilag folyamatosan közvetíti a selejtező eseményeit, mind Facebookon, mind Twitteren. A kampány érdekessége az online válogató, ahol az ifjú tehetségeknek lehetősége van egyszer, és csak egyszer rögzíteni énektudásukat. Ezzel akár közvetlenül az élő show-ig repíthetik magukat. A dologhoz csupán egy jobb webkamera és egy mikrofon szükséges.
Egyelőre tehát ennyi. Néhány hónapot még várnunk kell, hogy kiderüljön, hozza a megfelelő nézettségi adatokat a műsor, vagy sem. Ha minden igaz, az X Faktor harmadik szériájával párhuzamosan fog futni. Vajon az RTL Klub éneklős műsora is megfáradt és emiatt van esélye a The Voice-nak? Nos ez lesz az ősz egyik nagy kérdése.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk