Október 1-én 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora. Jól teljesítettek saját gyártású műsorok az első héten.
Október 1-jén 14:00-kor majd napra pontosan 15 évvel az RTL Klub indulása után megkezdte adását az RTL II. A cégcsoport indulásra számos szolgáltatóval kötött megállapodást, ennek köszönhetően hétftől közel Október 1-jén 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora.
Kedden főműsoridőben 1,06 %-os (SHR) közönségarányt ért el a csatorna a 18-49 éves korosztály körében, amivel a Nielesen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg. Ezzel az eredménnyel olyan évek óta működő csatornákat utasított maga mögé, mint a Fem3 és a Story4. Egész napos átlagot tekintve (1,08% SHR) pedig a 18. helyen végzett az RTL csoport legújabb kábelcsatornája. Az RTL II profilját leginkább meghatározó saját gyártású műsorok jól nyitottak az első héten. Kedden a Heti Hetes az éppen televíziót néző 18-49 éves korcsoport 1.59 %-át ültette képernyő elé, ezen a napon a legnézettebb műsor lett a csatornán. Kicsit maradt csak le tőle az Egy rém modern család, amely 1,38%-os (SHR) közönségarányt ért el.
Szerdán is a legnézettebb RTL II-es műsor egy hazai gyártású produkció lett. A Forró nyomon Máté Krisztinával átlagosan a kereskedelmi célcsoport 1,78%-át(SHR) vonzotta. A műsor, amelynek egy részét sugárzás előtt a nyomozás érdekeire hivatkozva letiltotta az ügyészség, egyes időszakában még a vele párhuzamosan futó m1 műsorát is megelőzte. Ezen a napon 11:30 és 12:30 között az 50 évnél fiatalabb korcsoportban a negyedik legnézettebb csatorna volt az RTL II 6,5%-os (SHR) közönségarányával. Az említett idősávban sugárzott Kaméleon című sorozat a csatorna második legnézettebb műsora lett. A harmadik helyre a szintén saját gyártású Vacsoracsata futott be, amely a 18-49 éves célcsoport 5%-át(SHR) érdekelte. A délután sugárzott telenovellák közül a kereskedelmi célcsoport körében A végső akarat című török sorozat végzett az élen 3,6%-os(SHR) közönségaránnyal.
Szintén jól szerepelt az RTL II Híradó, Rábai Balázs hírösszefoglalójára csütörtökön ebben az időben televíziót néző 18-49 éves korosztály 2%-a volt kíváncsi. A csütörtöki toplista élén azonban beelőzte az Egy rém modern család, amelyre a nézők 4,2%-a (SHR) kapcsolt. Az RTL közkedvelt brandje a Vacsoracsata 5,7%-os(SHR) közönségarányt érte el a nézettségi versenyben.
Szombaton este indul a Szombat Esti Láz emlékezetes pillanatainak felidézése az első szériával. Vasárnap este 21:00-tól folytatódik Delhusa Gjon főszerepléséve az I love Gjoni és 22:00-tól jön a Heti Hetes legújabb része.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Valódi, 100%-ban alkoholmentes nyomtatási technológiát vezettünk be, drasztikusan csökkentve ezzel az ózonképződésben szerepet játszó illékony...
További információk