A magyarországi UPC Direct előfizetők már közvetlenül a Super TV2 indulásától kezdve élvezhetik a csatorna programját.
A november 2-án induló SuperTv2 méltó kiegészítője lesz a már meglévő TV2 csatornának, mely a ProsiebenSat1 csoport tulajdonába tartozik. A TV2 Csoport 2010. január 1-én indította el nőknek szóló kábelcsatornáját, a FEM3-at, majd egy évvel később 2011. január 1-én a főleg férfiaknak szóló PRO4 szórakoztató kábelcsatornáját, mindkettőt a UPC Direct sugárzásában. Idén ősszel elindul a cégcsoport harmadik várva-várt kábelcsatornája, a SuperTV2, amely a 22-es programhelyen számos prémiumtartalommal várja a nézőket. Kínálatában filmek, sorozatok és saját gyártású műsorok szerepelnek majd, úgymint Super Mokka, Hal a tortán és A Nagy Duett. Ezek közül számos műsor a TV2-es premier előtt kerül képernyőre a SuperTV2-n.
A SuperTV2 a Direct Medium, Direct+ és SuperPak csomagjaira előfizetők számára lesz elérhető. Ezek a csomagok kiváló csatornák széles kínálatát tartalmazzák, kezdve a helyi magyar csatornákkal a neves, nemzetközi tartalomszolgáltatókon keresztül a világ legismertebb programjaiig. Jelenleg a UPC Direct nyújtja Magyarország leggazdagabb műholdas programcsomagját.
„Örömünkre szolgál, hogy a SuperTV2 csatorna bevonásával ismét tovább gazdagíthatjuk műsorkínálatunkat. Ez az ötödik új csatorna, melyet az elmúlt két hónapban Medium, Direct+ csomagunkhoz adtunk. Ez is bizonyítja, mennyire fontos számunkra, hogy minőségi tartalmat szolgáltassunk magyarországi előfizetőink számára. Ezek a bővítések jelentősen tágítani fogják az ügyfeleink rendelkezésére álló kínálatot” – nyilatkozta Pinkola Zoltán, a UPC DTH S.à r.l. Magyarország marketing és értékesítési igazgatója. „A Direct Medium és Direct+ csomag a legkülönfélébb csatornákat tartalmazza sportközvetítésekkel, mozifilmekkel és gyermekműsorokkal – szélesebb kínálattal, mint amely Magyarország bármely más műholdas TV szolgáltatójánál hozzáférhető. A UPC Direct csomagjai kiváló ár-érték arányt képviselnek, és a bővítésnek köszönhetően még több választási lehetőséget biztosítunk magyarországi ügyfeleink számára.”
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk