Továbbra is szerepel majd talkshow az M1 képernyőjén - tájékoztatta hétfőn az MTI-t a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), amely közleményében találgatásnak nevezett minden sajtóinformációt a DTK Show jövőjével kapcsolatban, így a műsor megszűnését is.
Lencsó Rita, az MTVA sajtófőnöke közölte: a DTK Show-t az MTVA hozta létre a közmédiában, vagyis nem magánszemély, producer, műsorvezető tulajdona, hanem az MTVA a kizárólagos jogtulajdonosa.
A produkciót az MTVA az MTV Zrt. megrendelésére gyártotta saját munkatársaival, köztük a műsorvezetővel, aki az MTVA alkalmazottjaként látta el feladatát. Ebből következően nem neki, hanem a produkciónak volt és van stábja, szemben a külső gyártású műsorokkal - közölte.
A közleményben azt is szerepel, hogy a Maradj talpon! című produkció nem tűnik el a közmédia kínálatából, azzal együtt, hogy a közmédia más vetélkedőt is műsorára tűz a jövőben, erről azonban később nyújt tájékoztatás az MTVA. A közeljövőben Gundel Takács Gábor, aki az MTVA egyik legnépszerűbb, többször díjazott műsorvezetője, a sportközvetítések, illetve A Dal 2013 Eurovíziós Dalválasztó Show műsorvezetőjeként lép a kamerák el.
A Magyarország, szeretlek! című produkció is folytatódik az M1 csatornán - áll a közleményben.
Az MTVA sajtófőnöke beszámolt a közmédia sikereiről is, amelyek a 2012 nyarán meghirdetett közösségi médiává alakulást követték, és amelyeket szerinte a médiapiac egyes szereplői kisebbítenének. Ezért szaporodtak meg azok a támadások, valótlan híresztelések, kevésbé jelentős változások jelentőségének felnagyítása, miként az az utóbbi napokban is történt - olvasható a kommünikében.
"Az MTVA tisztában van azzal, hogy a kereskedelmi média világában a reklámbevétel mindennél fontosabb, ám a közmédia számára a néző, a hallgató nem a bevételek miatt lényeges, hanem - miként azt meghirdette - a közösség építésének, az értékes tartalom sugárzásának leglényegesebb szereplője. Természetesen örömünkre szolgál, hogy az utóbbi időben megsokszorozódott a közmédia televíziós műsorai és műsorvezetői iránti érdeklődés a különböző közösségi oldalakon, fórumokon, valamint a nyomtatott és elektronikus média felületein is" - közölte a sajtófőnök.
A sikerekről Lencsó Rita azt írta: a közmédia az elmúlt évben piacvezetővé vált a sport, a kultúra, a magyar komoly- és könnyűzene, és - az év utolsó időszakában - a magyar filmek területén is. A Kossuth Rádió a szolgáltató, informatív, míg a Petőfi Rádió a fiatal korosztályok leghallgatottabb rádiójává vált. Az év során megújultak a zenei együttesek, továbbá két új csatorna is megkezdte műsorát. Az M2 az erőszakmentes gyermektartalmat, míg a Dankó Rádió a magyar operett és nóta műfaját hozta a magyar médiapalettára.
A közmédia az okostelefonok platformján is jelen van, az október végén indult Híradó alkalmazást már 60 ezren töltötték le és - Skoff Elza rádióbemondó nevével fémjelezve - önálló médiablogot is indított a közmédia - tette hozzá.
"Időről időre - miként nyáron, az olimpia idején, vagy a karácsony-szilveszteri időszakban - a közmédia volt a legjelentősebben látogatott médiaplatform. Ugyanez mondható el szinte minden hétvégéről, amikor is a közmédia vonzza a legtöbb nézőt, hallgatót, televíziós hírműsorai együttes elérése e napokon meghaladja a 2 milliót" - fűzte hozzá az MTVA sajtófőnöke.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk