Az elmúlt időszakban a TV2 rendkívüli módon igyekezett felzárkózni a konkurenciához, és minél hatékonyabb kampányt kialakítani a csatornának. A legújabb próbálkozás ezúttal egy webshop, amelyet az Allegrouppal összefogva hoztak létre.
A Grando.hu, a Lealkudtuk.hu, a TV2 saját márkás termékei és még minden más, mi szem-szájnak ingere megtalálható a TV2Shop nevezetű új, internetes vásárlási portálon.
A kerti bútoroktól elkezdve, a lovastáborokon át szinte bármit megvásárolhatunk, ugyanis több mint 600 kereskedő 2 millió árucikkéből válogathatunk, és még regisztrálnunk sem kell. Természetesen a csatorna által kitermelt saját produktumoknak is jut hely bőven itt, gondoljunk csak a képernyőn felbukkant műsorvezetők és celebek vallomásos regényeire, vagy a Megasztárban és egyéb tehetségkutatókban szereplők összegyűjtött dalaira.
Laczkó Endre, a TV2 kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója is beszámolt arról, hogy mi is volt a célja és oka az online üzlet megnyitásának: „Fontos mérföldkőhöz érkezett az üzletfejlesztési stratégiánk, a TV2 Shop elindítása kiemelt része a portfoliónk bővítésének, emellett a márkakiterjesztés jeles példája. Az új oldaltól komoly eredményeket várunk, célunk, hogy a felhasználóknak kedvező ajánlatokat, kényelmes vásárlást biztosítsunk, és elérhetővé tegyük számukra a TV2 saját márkás termékeit is.”
Továbbá véleményük szerint jelentős médiumként ők ismerték fel először a saját internetes boltban rejlő lehetőségeket, amelyeket kellőképpen kihasználhatnak, és ebben hatalmas előrelépést véltek felfedezni. A televíziós csatorna jelenleg egy kifejezetten nagyszabású médiakampánnyal igyekszik elősegíteni az oldal fellendülését.
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk