A Gillette arra építi új kampányát, hogy különböző vicces videókban megpróbálja megfejteni a megfejthetetlent: hogyan borotválkozhat egy szuperhős, akinek semmilyen anyag nem tehet kárt a bőrében.
A Supermanes kampány azért is zseniális húzás a Concept One ügynökségtől, mert az új Superman-film, a Man of Steel promóciójával köti össze a borotvák népszerűsítését, és valószínűleg így sokkal többen nézik majd meg a borotvareklámokat, melyek a Gillette youtube csatornáján, a HowDoesHeShave.com oldalon érhetőek el.
A youtube-on megtekinthető videókat igyekeznek viccesre és féltudományosra venni, mikor azt találgatják, hogy hogyan borotválkozhat Superman.
Az alapötletet a Magyarországon 'Acélember' néven futó film előzetese adta, melynek elején Superman még szakállal, később pedig frissen borotvált arccal látható. Ezzel nem is lenne probléma, de a nagy Superman rajongók biztosan tudják, hogy a hős egyik szupertulajdonsága az, hogy nincs olyan anyag, ami a bőrének árthatna. Hogyan borotválkozhat tehát?
A kérdés megfejtésére több szakembert is felkértek, akik különböző teóriákat állítottak fel a témában. A szakértők között van Kevin Smith, képregényrajongó filmrendező, de felkérték még Bill Nye tudóst, Mayim Bialik színésznőt és a Mythbusters (Mítoszírtók) két műsorvezetőjét is. A humoros videókból olyan válaszokat kapunk a feltett kérdése, melyek szerint Superman a saját lézersugarait lövi ki, amit egy kis tükörrel visszairányít az arcára, és így minden egyes szőrszálat leéget magáról, de a lehetséges válaszok között van az is, hogy egy kryptonit borotvával (ugyanis ha Superman a kryptonit nevű anyag közelébe kerül, akkor legyengül, elveszíti erejét, és sebezhetővé válik) borotválkozik a szuperhős.
Az oldalon Facebook és Twitter profillal lehet szavazni is a legjobban tetsző teóriára Superman arcszőrzeztével kapcsolatban.
A videók nézettsége folyamatosan nő, alattuk a kommentelők pedig újabb és újabb ötleteket osztanak meg egymással azzal kapcsolatban, hogy vajon hogyan borotválkozhat Superman. Úgy tűnik tehát, hogy a Gillette kampánya sikeres lesz, de az biztos, hogy a június közepén mozikba kerülő film közben mindenki, aki látta a Gillette videóit, csak Superman szakállára tud majd koncentrálni.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk