Akár jelentős mértékben is változhat az országos kereskedelmi televíziók SAP-ja a digitális átállás átmeneti időszakában a Maxus Hungary médiaügynökség szakmai összefoglalója szerint.
Október 31-én megszűnik az analóg földfelszíni műsorsugárzás Magyarországon, ez mintegy 400 ezer háztartást érint.
Nemcsak az országos kereskedelmi csatornák (TV2, RTL Klub) közönségaránya csökken to-vább, de elképzelhető, hogy visszaesik azok elérése a digitális átállást követő időszakban, amíg a nézőközönség beszerzi a szükséges eszközöket az analóg földfelszíni műsorsugárzás kiváltására. Ez más országok tapasztalatai alapján mintegy 3-5 hetes időszakot jelent. Nagy Marcell, a Maxus Hungary ügyvezető igazgatója elmondta: mivel változik a közönség meny-nyisége és várhatóan csatornánkénti megoszlási aránya, az átállás után változás következhet be az országos kereskedelmi csatornák mozgó áras rendszerében is, az úgynevezett SAP-ban, ami meghatározza a reklámok értékesítését. Hozzátette: a csatornák SAP-jára közvetlen ha-tással lehet a célcsoport affinitások megváltozása is a digitális átállással, ez pedig hatással lehet a kampányok teljesülésére.
A Maxus Hungary készített egy szakmai háttéranyagot, amely összefoglalja a digitális átállás nemzetközi tapasztalatait, a várható magyarországi hatásokat és tendenciákat, illetve a hir-detői szempontból érdekes információkat, következtetéseket. Az összefoglalóval a média-ügynökség arra kívánja felhívni a döntéshozók figyelmét, hogy 2013 utolsó negyedévében megváltozhat a hazai televíziós reklámpiac, ezért érdemes a hirdetőknek felkészülniük erre az időszakra.
A digitális átállás során – az uniós kötelezettségeknek eleget téve – Magyarországon két ütemben lekapcsolják a földfelszíni analóg műsorterjesztést, ami mintegy 400 ezer háztartást érint, ez a lakosság körülbelül 9-10 %-át jelenti.
A Maxus szakmai összefoglalója itt letölthető „Digitális átállás 2014 – Maxus áttekintés” néven, amennyiben rákattintasz a „ A prezentáció megtekintése / Letöltése” gombra:
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk