Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.
A műsor minősítése nem a MI feladatunk (pedig nyilván megtesszük!) sokkal inkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy hirdessünk-e a Való Világ ideje alatt, közben, előtte, utána, benne - azaz bármilyen formában kötődjünk-e a valóságshow-hoz.
Azok a bizonyos számok...
A nézettségi adatok alapján mindenképpen azt kell, hogy mondjuk, hogy igen, hirdessünk! Január 12-én, a VV villába beköltözés napján az RTL II-t, csupán az RTL KLUB tudta megelőzni nézettségben (nem minőségben...). Január 12-én, vasárnap este a 18-49-es korosztály 15,63 százaléka volt kíváncsi az új villalakókra, ez pedig azt jelenti, hogy több mint 650 ezren nézték az RTL II műsorát (miközben a TV2-n épp a méltán népszerű és ismert Napló futott). Nem is olyan nagy szám? Vegyük figyelembe azt is, hogy az RTL II lefedettsége mindössze 52%, a VV előtti nézettsége pedig 1-2% volt...
A nézettségi adatok ugyan napról napra folyamatosan csökkennek, de a számok még így ismagukért beszélnek: január 13-án az esti, fél 10-es adás 10,4 %-os, január 14-én pedig 10,3 %-os közönségarányt ért el a műsor. Hirdetőként, az esti nézettségi adatokon túl érdemes azt is mérlegre tenni, hogy a műsort napközben kétszer is ismétli a csatorna.
És az erkölcs? A színvonal?
Hirdetőként, azonban nem dönthetünk csak és csupán a számok függvényében. Meg kell vizsgálnunk azt is, hogy egy-egy műsor milyen fényben tűnteti fel a márkánkat, a márka mennyire tud azonosulni a műsor szereplőivel és nem utolsó sorban a márka célcsoportja ül-e a televízió előtt?
Ahhoz, hogy erre választ tudjunk adni, megvizsgáltuk a valóságshow szereplőit. Kétségkívül kijelenthetjük, hogy nem véletlenül maradt el a korábbról már jól ismert beszavazó show - MI nézők (nem MI...) ha akartunk volna sem tudtunk volna annyira izgalmas, színes, változatos (értsd: primitív, buta, szexmániás, erkölcstelen) embereket összeválogatni, mint az RTL stábja.
Nem értetek velünk egyet? Nézzünk néhány aranyköpést a villából:
"Egyrészt, másrészt meg annyi esze nincs, hogy gondoljon bele, hogy vigyázzon arra, hogy kit butáz le, mert lehet, hogy csak azt mutatom neki, mert te tudod, hogy nem vagyok az, mert neked meg mást mutatok, iksz ipszilonnak meg a harmadikat. Na most ha ennyi esze nincs valakinek…" by Józsi
"Na hallod, hát nem tudom mi van, azt érzem, hogy vannak a többiek, akiknek akik azt izé azt irigylik, hogy azt irigyli, hogy megtaláltam az izét, tehát hogy így, hallod, kacérkodhatsz százzal, de szeretni csak engem fogsz." by Simon
"Nagyon tetszik a villa, nagyon jó a dizájn. Igazság szerint nagyobbra számítottam. Tehát amikor régebben ugye láttam televízióban akkor így kicsit mindig nagyobbnak tűnt. Egyébként tökre el lehet férni, nagyon jó! A kedvencem az talán így a fürdőszoba, tehát az nekem nagyon tetszik. A hálóban viszont ezek a kék színek, azok nagyon királyak!" by Dorka
"Nem én dugtam az ő száját az én nyelvembe." by Alexa
"Johnny Depp is azért néz ki jól, mert mindig sminkelve van." by Aurelio
Van lejjebb? Igen van, ha a műsorvezető sem képes beszélni...
"Önök kifejezhetik önök nekünk, hogy ki önök számára a legszimpatikusabb villalakó" by Istenes Bence
Két hét távlatából elmondhatjuk, hogy ennyire változatosan és szofisztikáltan beszélő villa lakókat még nem láttunk. Buli és csók (fiúk-lányokkal, lányok-fiúkkal, lányok-lányokkal...) már a beköltözés napján, szex 1,5 héten belül, vita - ordibálás - ajtócsapkodás mindennap.
Végülis... Kenyeret és cirkuszt, tartja a mondás...
Hova tovább?
Ha hirdetőként ezek után mégis arra jutunk, hogy igen, hirdetni szeretnénk a Való Világ 6-ban, mert a célcsoportunk bizony erre kíváncsi, mert nem érdekel minket a műsor színvonala csak a nézettségi adatok, akkor húzzunk bele... Rendben, hogy ennyire izgalmas valóságshow-t még nem láthattunk korábban, hiszen eltelt több hónap is, mire VV Gigi és Jerzy egyáltalán egymás kezét meg merték fogni, nemhogy a takaró alatt gabalyodtak volna össze... De ez az izgalom a visszájára is fordulhat. Ha két hét alatt megtörténik minden, ami máskor fél évig is eltartott, akkor mit fogunk nézni a hátralévő időben?
Vita, csók, szex, buli, örökké fennmaradó értelmetlen párbeszédek - mind kipipálva.
De akkor mi marad? Mi teszi továbbra is nézhetővé a műsort?
Itt a lé a tét...
Princz Viktória
(reklámipar/MarketingiDolls)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk