Egy rendezvény sohasem ér véget az utolsó programpont végével. Jóval tovább tart, persze elsősorban a szervezőknek, akik értékelik, összegezik az elhangzottakat. Mi most hangosan gondolkodunk…
…és megosztjuk azokat a dolgokat, amik keringenek bennünk, bennem a Reklámipar Workshopját illetően. Meg is kaptuk a kritikát gyorsan, hogy mitől is work az a shop, és különben is.
Szándékosan nem akartunk pusztán elméleti, mindössze egy prezentációra kihegyezett előadássorozatot megszervezni, hiszen azzal nem kavarjuk fel az állóvizet. De mi merünk kitűnni a tömegből, és akár egy kicsit szembe menni a konvenciókkal.
A sort Romsics Csilla, a Maxxon Reklám Kft. ügyvezetője nyitotta, némi betekintést engedve a barter modernkori mindennapjaiba, egy barter klubot vizionálva. Parázs vita alakult ki a helyszínen ezzel kapcsolatban, sokan egyetértettek a kezdeményezéssel, néhányan kétkedve fogadták az ötletet, minden bizonnyal a projektről fogunk még hallani a jövőben. Kíváncsian várjuk, hova fejlődik a dolog.
De addig is néhány egészen egyszerű alapkérdésre kell kreatív válaszokat, és tényeket megfogalmazzunk azzal kapcsolatban, hogy „hol van a pénz?”
Vaszary Ádám, az Adamszky Advertising cégvezetője erre adott válaszokat. Merre tart az ügynökségi munka, és milyen napi gondokkal kell megküzdeni nekik? És végül, hogyan lehet meggyőzni az ügyfeleket, hogy ebből közép- hosszútávon pénze lesz? Nehéz kérdések ezek, fogunk még erről is sokat elmélkedni.
Talán az egyik legszebb része volt a napnak, amikor két, alapvetően teljesen más irányban tapogatózó szakember érvelt az offline, illetve az online megoldások mellett. Remek kontrasztot adott ez a két prezentációnak. Fialka Krisztina, a Hírek Média média üzletágvezetője, és Dr. Tomcsányi Péter, a Prime Rate Kft. ügyvezetője csapott össze képletesen.
A harctér az emberek koponyáján belül van, a katonák pedig a hírlevelek, és a Direct Mail-ek, illetve egyedi nyomdai anyagok. Ki hogyan és miként kerül fel a fogyasztó észlelési mezejére? Melyik a hatásosabb? A digitalizáció fejlődése rövid időn belül eldönti ezt a háborút, de hogy addig milyen csaták várnak a szakmai résztvevőkre, nos az a következő 4-5 év történéseinek egyik fő alkotórésze.
Zárásként érzékszervi marketing, és az impulzusvásárlások befolyásolása, például megfelelő háttérzene alkalmazásával, menedzselésével, Németh Kinga elődadásában. A közönség jelzései alapján, talán az egyik legérdekesebb témának bizonyult, nem csoda hát, hogy a kerekasztal beszélgetés során is főleg őt bombázták kérdéseikkel a nézők, illetve Árpa Attila moderátor.
Aki kimarad, az lemarad, hangzik a közhely, de most nem. Hamarosan jelentkezünk videós összefoglalóval, így aki most nem tudott időt és energiát szakítani a reklámfesztre, ők is betekintést kapnak az előadásokba.
További képek Facebook oldalunkon találhatók!
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk