Az Union Biztosító és a magyarországi Generali csoporthoz tartozó Európai Utazás Biztosító (EUB) mobiltelefonnal köthető utasbiztosítást dolgozott ki.
Ezentúl mobiltelefonról is köthetünk utasbiztosítást, mivel az Union Biztosító megegyezett a T-Mobile valamint a Vodafone hazai mobilszolgáltatókkal, míg az EUB a Telenorral arról, hogy a partnerük által kínált biztosítást köthessenek az adott szolgáltatók ügyfelei. Így például egy Vodafonos az Union Biztosító termékét vásárolhatja meg, akár a határ átlépése utáni pillanatokban is telefonján keresztül. A biztosítás megkötéséhez az alapadatok megadására van szükség, mely tartalmazza a biztosított(ak) személyes adatait, valamint az utazásra vonatkozó információkat. Ezek után a rendszer visszaigazolja a biztosítás létrejöttét, és közli a kötvény számát, valamint a bárhonnan hívható asszisztencia telefonszámát. A biztosítás költsége az adott havi telefonszámlán keresztül fizetendő.
Magyarországon az utasbiztosításokból származó díjbevétel összesen mintegy 10 milliárd forint, melynek negyedét az EUB, mint utazásokra specializálódó biztosító termeli – mondta el az MTI-nek Csőke Anita marketingvezető. Az új rendszer feltehetőleg már induláskor mintegy 10 millió forint éves bevételnövekedést eredményez.
A különböző mobilszolgáltatók honlapján részletes információkat találhatunk a megköthető utasbiztosítási csomagokról, melyek vonatkozhatnak egy főre, vagy akár az egész családra is. Ha valaki nagyon előrelátó, mobiltelefonnal történő szerződéskötés történhet az utazás előtt akár 30 nappal is, de gondolnak a feledékenyebb világjárókra is, így két órával a határátlépés után, külföldről is lesz lehetőség a biztosítás megkötésére.
A Vodafone a szolgáltatást kiterjesztette az iPhone készülékkel rendelkező felhasználók számára is, és egy új, könnyen kezelhető alkalmazást fejlesztettek ki, mely ingyenesen letölthető az App Store-ból. „A szolgáltatás kiválóan illeszkedik stratégiánkba, hiszen megkönnyíthetjük vele ügyfeleink életét, és ezáltal többet nyújthatunk nekik, mint versenytársaink.”- mondta el Lakatos Péter, a Vodafone Magyarország stratégia, márka és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk