A Gazdasági Versenyhivatal most a Vodafone Magyarország Zrt. hirdetéseit ítélete megtévesztőnek, ezért 30 millió forintos bírságot szabott ki a vállalatra.
A Gazdasági Versenyhivatal a Vodafone 2012. február 13. és március 31 között futó mobilinternet-kampányát megtévesztőnek találta, mivel a vállalat hirdetéseiben azt állította, hogy mobilinternet hálózata bárhol elérhető, ráadásul a reklámokban a másik két nagy vetélytárs hálózatának elérhetőségét is kritizálta. A GVH szerint a kampány fő üzenete, miszerint országszerte használható a Vodafone mobilinternete, két hónapon keresztül megtéveszthette a fogyasztók széles körét, ami miatt 30 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalatot. A hosszú ideig tartó intenzív kampánnyal elkövetett jogsértés már önmagában is súlyosbító tényező, de emellett szintén rontotta a helyzetet az a körülmény, hogy a vállalkozás már korábban is folytatott megtévesztésre alkalmas magatartást.
A Vodafone ellen tavaly indult eljárás, akkor a Magyar Telekommal együtt összesen 150 millió forintra büntették, szintén megtévesztő mobilinternet kampány miatt. A vállalat akkor azt állította, hogy a saját mobil adathálózata a „leggyorsabb” és a „legjobb”, amit a GVH megtévesztőnek talált. A Magyar Telekom 100, míg a Vodafone 50 millió forintot fizetett a kampány a jogsértés miatt.
A jelenlegi büntetést a Vodafone megalapozatlannak tartja, hiszen a reklámban elhangzó „országszerte” szóhasználatot a GVH tévesen az „országban mindenhol”-ként értelmezte, ami – ahogy a Vodafone Magyarország elmondta - majdnem igaz, hiszen az ország területének 91 százalékán elérhető a mobilinternet hálózatuk a lakosság 95 százaléka számára.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk