A webshoppal és hagyományos, off-line üzlettel is rendelkező kereskedők kihasználhatják, hogy egyre több vásárló zsebében ott lapul az okostelefon.
Boltjukat informatívabbá, ugyanakkor szokatlanságánál fogva érdekesebbé is tehetik oly módon, hogy a polcokra kirakott termékek mellé QR-kódokat helyeznek. A kódok lefényképezésével a vevők a telefon kijelzőjén elolvashatják a termék leírását, vagy képeket, videókat nézhetnek meg róla. A telefonon megjelenő információkat pedig a kereskedő webáruháza szolgáltatja.
Az utóbbi években egyre több publikáció lát napvilágot a webáruházak térhódításáról, azonban ezen túl csak kevesen gondolják tovább a kereskedelem fejlődésének lehetséges irányait. Pedig a technikai innováció révén számtalan új megoldás, ötlet létezhet, pl. olyan is, amellyel éppen a webáruházak jelenthetnek komoly támogatást a hagyományos, off-line üzleteknek.
Egy ilyen új módszer gyakorlati megvalósításával jelentkezett a hazai fejlesztésű Viltor bérelhető webáruház rendszer is, amely a hagyományos üzletek vásárlóinak kíván segítséget nyújtani a megfelelő termék kiválasztásában. A vevő a boltban az egyes termékek mellett kihelyezett un. QR-kódokat okostelefonjával beolvashatja, amely így többlet információkat - bővebb leírást, képeket, videót és termék paramétereket - jelenít meg a kijelzőjén az adott árucikkről. Ezt a folyamatot szemlélteti az alábbi ábra is.
A termék ismertetés e formája - a mellett, hogy nagy mértékben hozzájárulhat a vásárló tájékoztatásához - külön reklám értékkel is bír, hiszen a QR-kódokat használó üzletnek gyorsan híre megy elsősorban az újdonságokra fogékonyabb fiatal korosztály körében.
A termékek mellé kihelyezett QR-kód a webáruház adminisztrációs felületéről kinyomtatható, illetve a kód beolvasásával megjelenő információkat is a webáruház rendszer szolgáltatja az okostelefonnak - természetesen mobilra optimalizált formában.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk