A hetekben a két vezető okostelefonokat gyártó cég is új reklámmal jött ki legújabb termékeik promótálására.
Az Apple-Samsung párharcot feltehetően már mindenki kívülről fújja, pláne, hogy legutóbb a Nokia is beszállt egy reklám erejéig, és kifigurázta a rajongók állandó veszekedéseit.
Ezen a héten mindkét cég előrukkolt egy-egy reklámmal, amivel legújabb telefonjaikat kívánják népszerűsíteni, azonban míg a Samsung maradt az Apple támadásánál, addig az iPhone 5-höz látványos, szép reklám született. Ezért aztán nem emelnénk ki egyiküket sem, egyszerűen csak megmutatjuk, hogy melyik cég milyen hirdetéssel kíván hatni a fogyasztókra.
Az Apple iPhone 5 típusú telefonjához készült spotjában visszatér a már jól bevált, érzelmekre ható kisfilmjeihez, ahelyett, hogy vetélytársait szapulná. A reklámban gyönyörű felvételeket láthatunk, valamint azt, ahogy az iPhone-osok megörökítik életük szép pillanatait látványos fotóval vagy videóval. A videó nagyon kellemes és az ember egyből kedvet kap a fotózáshoz és a képszerkesztéshez.
A Samsung ezzel szemben megmarad a rivalizálásnál, és továbbra is az Apple hibáira próbálja felhívni a fogyasztók figyelmét. Legújabb reklámjukban ugyanis egy diplomaosztó utáni medencés buli a helyszín, ahol mindenki önfeledten szórakozik. A vidám pillanatokat ki-ki megörökíti, és átadja telefonérintéssel a Samsungos barátjának, emellett pedig a helyszín remek lehetőséget nyújt az S4 további funkcióinak bemutatására, például, hogy érintés nélkül is fel lehet venni a telefont. Eközben az Apple termékkel rendelkezők elbűvölve figyelik, hogy mi mindenre képes az új Samsung telefon, majd szomorúan konstatálják, hogy ki kell maradniuk az effajta élményekből. Az reklám alapötlete jó, a spot megint humorosra sikerült, viszont véleményem szerint most ideje lenne valami újjal előrukkolni a Samsung hirdetések tekintetében.
Samsung videó:
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk