A Facebook egy olyan lehetőséget nyújt manapság, amely mellett kevesen mernek elmenni.
Ahhoz túlságosan is jól pozícionálható felület, hogy valaki egy ilyen ziccert hagyjon ki. Így bár szép lassan kezdjük kicsit unni a 'like versenyeket' és a facebookos kampányokat, mindig lesz új a nap alatt.
A Magnum már elég régóta, egész pontosan 1990 óta az egyik vezető brandje az Algidának és forgalmazó vállalatának, az Unilevernak. A jégkrém piacon kivívott leader szerepe miatt megkerülhetetlen márka, mely eddig elsősorban az érzésre, a feelingre helyezte a hangsúlyt. A fő csapásvonal maradt, a technológia fejlődött, ez pedig szinte magával értetődő módon változtatta a felhasznált platformot is. A tavaszi kampány szintén a 25 és 35 év közötti nőkre fókuszál, a kivitelező ezúttal a GolinHarris.
A briefnek három sarkalatos pontja volt. Elkészíteni az első social media felületet a márka számára, felkelteni 1 millió ( ! ) 25-35 év közötti fiatal nő figyelmét, és támogatni a termék bevezetését az amerikai piacra, luxus cikknek pozícionálva azt.A londoni cég a megvalósítás terén ötvözi a Facebook és a Twitter adta lehetőségeket. Kellett azonban egy olyan elem, amivel kitűnhetnek. Így a kampány USP-je nem más, mint egy profi designer, Karl Lagerfeld által életre hívott egyedi megjelenés.
Az ötlet, mely Lagerfeld fejéből kipattant, meglehetősen grandiózus. Nem keveseb, mint 10, 5 tonna belga csokoládét használtak fel a projekthez, mellyel egy párizsi hotelszobát "rendeztek" be, az érzékiség jegyében. A kampány szerves részét képezi a TV-s megjelenés, Rachel Bilson szereplésével.
A weboldal februárban startolt, de csak áprilisban lett részese a csokoládés megoldás. Na és hogyan állnak jelenleg? A számok egészen elképesztőek, és igazolják az ügynökséget. 2,197,117 egyedi like, ebből pedig több mint 800.000 aktív felhasználó, melynek 65%-a nő. Twitter oldalon valamelyest szolidabb eredmények láthatóak egyelőre, 37 000 követőt regisztráltak, de a kampányt 20 további országra terjesztik ki, így minden bizonnyal hamarosan még hihetetlenebb számokat olvasunk a cég havi jelentésében.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk