Mégpedig a HTC segítségével, amely ezzel egy időben megkezdené saját chipjeinek tervezését is, hogy a jövőben erősebb pozícióból folytassa a küzdelmet a nagyon is jól álló riválisokkal szemben.
Az utóbbi időben némileg lelassuló, kisebb-nagyobb gondokkal küzdő HTC terveiről egyszerre két hír is befutott a napokban, ezekből pedig arra következtethetünk, hogy határozott lépésekkel igyekeznek javítani helyzetükön, hogy visszanyerjék korábbi kedvező pozíciójukat az okostelefonok versenyében. Elsőként lássuk a Facebook közösségi portállal kialakított partneri viszonyukat, annak valószínű eredményeit.
A két cég tajvani hírek szerint közös telefont mutatna be, amely egyrészt lehetővé tenné, hogy az online platform minden egyes funkcióját a weboldalon megszokott módon érjük el, másrészt pedig egy újabb területet nyitna meg a közösségi portál előtt, a Google korábbi, jelenleg is tartó kezdeményezésének mintájára. Emlékezhetünk arra, hogy a keresőcég elsőként szintén a HTC-vel összefogva dobta piacra saját okostelefonját, ezt követően azonban a Samsunghoz pártoltak át, ami jó lépésnek bizonyult, hiszen ez utóbbi igencsak előnyös helyzetben van a szegmensen belül, androidos megoldásaival komoly túlsúllyal nehezedik a többiekre.
A pontos hardveres és szoftveres részletekről egyelőre semmit nem tudni, ám az már önmagában fontos fejlemény, hogy a tőzsdére készülődő közösségi oldal ezen töri a fejét. A HTC a maga részéről eközben állítólag - kínai források szerint - megkezdené saját chipjeinek tervezését is, amelyet azonban a Samsunggal és Apple-lel ellentétben nem házon belül végeznének, hanem a Qualcomm és az ST-Ericsson közreműködésével, ők végeznék ugyanis a tervezési munkálatokat, az első, kifejezetten a HTC kívánalmai szerint kialakított példányokat pedig valamikor a következő évben szállítanák le. Úgy tűnik, hogy számukra nem elsősorban a költségek leszorítása a fontos (hiszen ez esetben megoldanák a házon belüli tervezést), hanem az, hogy a fejlesztők szorosabb kapcsolatot alakítsanak ki a hardveres és a szoftveres oldal között, itt egyedi megoldásokkal álljanak elő, amely növelheti a HTC készülékeinek értékét a vásárlók szemében.
Van is mire készülnie a cégnek, hiszen az eddig is igencsak jól szereplő Apple nagy meglepetést okozott kellemes negyedéves eredményével - a vártnál több táblát, okostelefont és Mac számítógépet szállítottak le, ezzel pedig csaknem megduplázták a profitot.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk