Az internetes kereskedelem évről-évre folyamatosan növekvő eladási számokkal büszkélkedhet, ezért joggal beszélhetünk róla úgy, mint dinamikusan fejlődő iparágról.
Számos kis és nagykereskedő felismerte ezt a lehetőséget, mellyel jelentősen bővítheti üzlete vásárlókörét felrúgván ezzel a földrajzi korlátokat és nyitvatartási szokásokat. Egy webáruház a termékeit földrajzilag, akár egy másik kontinensre is értékesítheti és bármikor rendelhetnek a vásárlók, hiszen a webáruház ajtaja mindig nyitva van.
Az internet mára teljesen beköltözött mindennapjainkba és az interneten keresztül történő termék értékesítések száma továbbra is növekedni fog. Amennyiben Ön kis vagy nagykereskedő és még nincs webáruháza, még nem késő belevágnia.
Egyszerű a webáruház készítés, webáruház nyitás?
Alapvetően igen, de csak úgy mind minden területen itt is szükséges a folyamatos tanulás és az alapvető ismeretek megléte. Ami pedig talán még ennél is fontosabb, a megfelelő üzleti terv és stratégia kidolgozása, hiszen ennek hiányában csak egy termékekkel feltöltött webáruházat lehet létrehozni, látogatók és eladások nélkül.
Milyen alapvető szempontokat érdemes kidolgozni?
A fentiek csak töredéke mindazoknak, melyek kidolgozása elengedhetetlen a sikeres webáruház elkészítéséhez. Továbbá azt sem szabad elfelejteni, hogy egy webáruház üzemeltetése folyamatos, napi szintű munkát igénylő tevékenység. Ha csak feltölti az áruházat termékekkel és hátradől azzal nem fog eredményeket elérni.
Jogszabályi követelmények, megfelelések
Csak úgy, mint egy fizikailag létező bolt esetén egy webáruháznak is meg kell felelnie a törvényi előírásoknak. Számos tájékoztatási kötelezettségnek kell eleget tenni, ellenkező esetben egy esetleges ellenőrzés alkalmával akár jelentős bírságot is kiszabhatnak a webáruház tulajdonosára.
A webáruház létrehozása
Számos webáruház megoldás kínálkozik. Egy webáruház elkészítésére és kialakítására azonban, az egyik legkedvezőbb és azonnali indulási lehetőséget biztosító megoldás, a webáruház bérlés.
Webáruház bérlés esetén a webáruház rendszer azonnal rendelkezésére áll, nem kell heteket vagy hónapokat várnia elkészítésére. Folyamatosan bővülő funkciókkal a fejlesztési nehézségekről is leveszi a válláról a terhet.
A StatÜzlet webáruház készítő rendszere bérleti konstrukcióban kínálja webáruház megoldását, melyhez folyamatos frissítés és jogszabálykövetés is rendelkezésre áll, továbbá számos információ mely segíti a webáruház üzemeltetését, jogszabályoknak történő megfelelését.
Próbálja ki ingyenesen a StartÜzlet webáruház készítő rendszerét, továbbá ismerje meg számos információ gyűjteményünket, melyek mindegyike azonnal elérhető a http://startuzlet.hu weboldalunkon.
Webáruház készítés, webáruház bérlés: www.startuzlet.hu
Szerző: Kontor Zoltán
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk