FaceBook blog.hu

Online - Web

Interjú Imre Zitával, a Diákhitel Központ Zrt. Marketingigazgatójával

2012.08.28

Immáron két hónapja érhető el a Diákhitel Központ Zrt. online magazinja, mely a SKIP nevet kapta a keresztségben. Ígéretekről, tervekről, és az eddigi eredményekről beszélgettünk Imre Zitával, a cég marketing és kommunikációs igazgatójával.

Reklámipar: Mi hívta életre a magazint, és mikor lett hivatalosan is megalapítva?

Imre Zita: A Diákhitel Központ tevékenységi köréből adódóan szoros kapcsolatban áll a fiatalokkal, így az elmúlt több mint egy évtized alatt számos alkalmunk volt, hogy benyomást szerezzünk érdeklődési körükről, médiafogyasztási szokásaikról. A tapasztalataink azt mutatják, hogy a fiataloknak is igényük lenne komolyabb témákkal foglalkozni, nem csak felületesen, hanem mélységeiben is, viszont számukra fogyasztható módon ritka esetben találkozhatnak ilyen típusú tartalommal a jelen médiapiaci környezetben. Ezért egy olyan hiánypótló lapot kívántunk létrehozni, ami mind tartalmilag, mind formailag a fiatalok igényeire van szabva. Tudjuk viszont, hogy egy magazin csak akkor tud működni, ha képes a célcsoport figyelmét hosszabb távon lekötni, ez az igazi kihívás. A SKIP ezt interaktív elemekkel bővített, gondosan megválasztott szöveges tartalommal és fiatalos megjelenéssel szeretné elérni.

Mindezen túl azt is fontosnak tartottuk, amikor döntöttünk a magazin elindításáról, hogy lehetnek, sőt egészen biztosan vannak olyan események, témák, ötletek, amelyek megszületnek az ország egy bizonyos pontját, egyetemén, de ezek a kezdeményezések házon belül maradnak, nem kapnak nagyobb publicitást, pedig érdekesek lehetnének egy másik felsőoktatási intézményben is. Egyfajta hidat szeretnénk képezni az egyetemek és főiskolák között.


A magazin második, augusztusi számának címlapja



A lap gondolata már egyébként már jóval korábban megszületett bennünk, de hivatalosan 2012 júniusában alapítottuk meg, amelyet természetesen rengeteg előkészítő munka előzött meg.

Reklámipar:  Mi a SKIP magazin alapvető célja?

I.Z. :A Skip célja bebizonyítani, hogy a bulváron túl is van élet, hogy a fiatalok igenis nyitottak olyan komolyabb témák iránt, mint környezetvédelem, pénzügyek, karrier, kultúra, sport. Szeretnénk a felsorolt témákban az értékeset, a fiatalok számára is elérhetőt bemutatni.

Reklámipar: Kik és hányan alkotják a szerkesztői bázist, hogyan lettek ők kiválasztva erre a munkára?

I.Z.: A SKIP magazin felelős kiadója a Diákhitel Központ, ám a kivitelezést nagyrészt egy külső újságíró csapat végzi el, akiket Boros Péter főszerkesztő válogat össze. A lap főszerkesztője komoly újságírói tapasztalattal rendelkezik, elsősorban a közszolgálati média területén tette le névjegyét. A lap újságírói bázisa változó, lapszámonként kérünk fel újságírókat egy-egy téma feldolgozására, egy-egy cikk megírására. A szakmai tollforgatók mellett, fiatal, szárnyukat bontogató tehetségekkel is dolgozunk, a DUE – diák újságírók tavalyi Diákhitel díjazottjai is készítenek anyagokat minden lapszámunkba. Tervünk és célunk, hogy hosszú távon együttműködjünk egyetemi újságírókkal, egyetemi fotó szakos hallgatókkal is. Ebben a munkában már most partnerünk a Budapesti Kommunikációs Főiskola, Trender rovatunkhoz fotó és téma anyagot egyaránt szolgáltatnak számunkra. A lap képi világáért és megjelenéséért Fényes Gábor, fotós felel, neki köszönhetőek a magazinban látható színes, nívós, egyedi képek, montázsok.



Minden téma szóba jöhet, ami 17-26-ban csak említésre méltó
 
 

Reklámipar: Kik az elsődleges célcsoport? Csak az egyetemista rétegre kívánnak fókuszálni?

I.Z.: Nem, nem csak egyetemista olvasókra számítunk. A magazin célcsoportja a 17-26 év közötti, érettségi előtt álló, felsőfokú tanulmányokat folytató, illetve pályakezdő fiatalok, akik nyitott szemmel járnak a világban. Mivel a magazint saját adatbázisunkon keresztül is eljuttatjuk az ügyfeleinkhez, így természetesen a már törlesztő szakaszban lévő ügyfeleink, adott esetben 30-40 éves értelmiségiek is forgathatják lapunkat.

Reklámipar: Milyen gyakran fog megjelenni a magazin?

I.Z.: Havi rendszerességgel, adott hónap 10. napján, online formában.

Reklámipar: Belelapozva az első számba, kifejezetten trendi és fiatalos témákat találtunk benne. Melyek voltak a kulcsmomentumok a témaválasztás során?

I.Z.: Már a rovatok megválasztásánál is úgy próbáltuk a témákat strukturálni, hogy az értékes, az időtálló kerüljön előtérbe. A lap két állandó riportot tartalmaz: a Profil, egy ismert ember életét speciális szűrőn keresztül mutatja be, a Mesterségem címere rovatban pedig különböző foglalkozások kulisszatitkaiba kaphat az olvasó betekintést. A riportoknál az emberek által képviselt értéket helyezzük középpontba, nem magát az ismertséget, próbálunk ezzel is túlmutatni a minket körülvevő „celeb kultuszon”. Nem titkolt szándéka a lapnak néhány edukációs tartalom eljuttatása a fiatalokhoz, így a Vészkijárat című rovat a célközönségre leselkedő veszélyeket veszi számba, a Tanulópénz a pénzügyi kultúra fejlesztését szolgáló információkat foglal magában, a Lábnyom pedig a mára megkerülhetetlenné vált környezetvédelmi témákat dolgozza fel. Azt gondoljuk ezekkel a témákkal minden felelősen gondolkodó fiatalnak találkoznia kell, itt sok olyan kezdeményezés, tudnivaló van, ami a mainstream médián keresztül nem tud felszínre kerülni. Természetesen ez esetben is nagyon fontos a csomagolás, száraz cikkekkel szerintünk sem lehet elérni a fiatalokat, itt igazán hangsúlyosak a képi, hangi interaktív elemek.

A magazin jó néhány ötletet sorakoztat fel az aktív időtöltéshez is, itt kifejezetten a célcsoport számára is elérhető programokat gyűjtünk össze, a Zoom például egyetemi városokat mutat be diák szemmel, valamint az egyetemi sportlehetőségeken is végigvezeti az érdeklődőket. Természetesen a divat, a dizájn sem maradt ki a magazinból, hiszen kultúránknak ugyanúgy részei, mint a filmek, zene vagy színház. Az előbbi részeként fiatal divattervezők ruhái kerülnek tesztelésre egyetemi környezetben, utóbbi pedig a rovat címéhez hűen (mérték) olyan zenéket, könyveket, filmeket ajánl, melyek mértékadók lehetnek a fiatalok számára, ha kortárs kultúráról beszélünk.

Reklámipar: Mennyire fog a Diákhitel Központ PR eszközeként funkcionálni a magazin?

Mint ahogy már az eddig megjelent két számból is látszik, nem egy plusz kommunikációs platformot volt célunk létrehozni a magazinnal. Meggyőződésünk viszont, hogy a fiatalokat olyan széles körben elérő társaságnak, mint a Diákhitel Központ, kötelessége a korosztály általános pénzügyi kultúrájának fejlesztése, erre szolgál a Tanulópénz rovat, ahol a mindennapi életben is jól hasznosítható pénzügyi ismeretekkel látjuk el a diákokat.



Imre Zita, a Diákhitel Központ marketing és kommunikációs igazgatója


Reklámipar: Milyen olvasottságra számítanak, hogyan tudják ezt mérni?

I.Z.: Ismerve a jelenlegi piaci helyzet arra számítunk, hogy egy év alatt, jövő nyár végére talán elérhetünk egy havi átlag 10 ezres olvasói létszámot. Az online lap jellegéből adódóan különféle statisztikákkal tökéletesen mérhetők az oldalra kattintási adatok, mennyit időztek az oldalunkon, vagy éppen több alkalommal visszatértek-e szemezgetni a tartalomból.

Reklámipar: Milyen bevételekkel számolhat a magazin? Hirdetések, esetleg fizetett PR cikkek?

I.Z.: Egyelőre nem tervezünk sem hirdetéseket, sem PR cikkeket elhelyezni a magazinban, pedig nem titok, több ilyen megkeresés is érkezett az első megjelenést követően.

Reklámipar: A jövőbeli tervek? Esetleg Offline magazin?

A SKIP most egy online, mobiltelefonon (android, Iphone) is böngészhető interaktív magazin, amely talán közelebb áll a mai fiatalok igényeihez, mint egy offline kiadvány. Nem kérdés, hogy a legnagyobb elérést akkor tudnánk megvalósítani, ha az online verzió mellett egy print lapot is az olvasók elé tárhatnánk, de egyelőre ezek még csak távoli elképzelések, egyelőre az online formátumú SKIP-nek kell nagykorúvá válnia, hogy további sorsáról érdemben gondolkodhassunk.

Reklámipar: Köszönjük szépen, és további sok és rendszeres olvasót kívánunk!

I.Z.: Mi köszönjük a lehetőséget.
 

Lukácsi Zsolt
(reklámipar)

 
Címkék: interjú, internet, magazin
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

10

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Full-Vip Kft.

Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja. Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis