A Facebook a kezdetektől igazi siker sztorinak tudható be. Ugyan maga az ötlet korántsem forradalmi, hiszen hasonló próbálkozások korábban is voltak, mégis csak a fiatal harvardi programozó zseni tudta sikerre vinni a koncepciót.
Most azonban, lejtmenetben a cég…
Ez persze nem jelenti azt, hogy esetleg a befektetőknek féltenie kellene a pénzüket, hiszen nem csődről van szó, inkább csak a cég jelenlegi struktúrája elért egy olyan szintet, amikor már nem feltétlen csak javulnak az eredmények.
A probléma persze jóval árnyaltabb, és mint azt Heather Kelly elmondta egy amerikai lapnak, Mark nagyon fiatal még, és ennek bizony megvannak a maga hátrányai. Ráadásul amióta a cég kilépett a tőzsdére, a kezdeti értékéből folyamatosan csak veszítenek a Facebook részvényei, szokatlan nyomást gyakorolva ezzel az ifjú Zuckerbergre. Ez egy ilyen helyzetben - így Heather Kelly - teljesen megszokott az, ami történik. Muszáj valakire ujjal mutogatni, és Mark sajnos nem minden esetben hordozza magán a sikeres cégek CEO-inak tulajdonságait. Visszahúzódó, magának való és csendes típus, nem az, akit megszoktunk a nagy amerikai világcégek élén.
Ennek pedig a befektetők sokszor hangot is adnak. A legnagyobb kritika, aminek meg kell felelnie a hiteles és kommunikáció. Néha ugyanis nem tűnik úgy, hogy Mark megfelelő módon el tudja hitetni a részvényesekkel, hogy a pénzük jó helyen van a cégben, sokan még a vezetői képességét is megkérdőjelezték. Nem biztosak benne, hogy megfelelő tapasztalata van, hogy elvezessen egy céget, aki ott van a tőzsdén. Bár a Facebook legújabb, iOS-re készült applikációja megfelelő értékeléseket kapott, s ezzel valamelyest megnyugodott a piac, hogy a dolgok rendben zajlanak.
Mark Zuckerberg legfőbb feladata jelenleg - foglalja össze Kelly -, hogy hiteles legyen és tanuljon a MySpace hibájából, és soha ne álljon le a fejlődéssel, a felhasználói élmény folyamatos menedzselésével. A cég, nagyon helyesen, jelenleg a mobil piacra fókuszál, ennek folyománya a sokat bírált iOS alkalmazás fejlesztése is.
Mi pedig csak kivárunk, és sodródunk az árral. De azt hiszem egy olyan rendszert, ami közösségbe fűzött több, mint egy milliárd embert, nem fognak hagyni veszni, egy percig sem.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk