Az ALDI Magyarország egy komplex, 360 fokos kampány keretében szervezett játékot indított „ALDI Háziasszonyai" néven.
A kampány alapgondolata, hogy az ALDI eltérően a versenytársak unalomig használt módszereitől, nem egy ismert személyt, celebet választ referenciaszemélynek, hanem saját vásárlói közül választja ki azt a három “civil” személyt, akik elhivatottak, mint ALDI-vásárló,
hitelesek, mint háziasszony és alkalmasak a médiában való megjelenésre. A jelentkezés és kiválasztás is a nyilvánosság előtt zajlik.
A több hónapos offline, online, tévés és event eszközöket is alkalmazó kampány két főszakaszból áll. Az első szakaszban háziasszonyok jelentkezését várták a játékra 3 kategóriában (elfoglalt, modern és tradicionális háziasszony). A jelentkezők közül kategóriánként 3-3 fő jutotttovább a második, kiválasztási szakaszba. Ennek során a versenyzőkkel bemutatkozó reklámspotok készültek. A reklámspotok és a játék weboldalára felkerülő információk alapján a nézők szavazatai döntik el, hogy ki lesz az a kategóriánként 1-1 győztes, aki 2013-tól az ALDI háziasszonyaként képviseli az ALDI-t a nyilvánosság előtt.
Az ALDI háziasszonyai 2013-ban havi nettó 300.000 Ft-os fizetésben részesülnek egy éven keresztül. Az „ALDI Háziasszonyai" kampánynak köszönhetően így három új arc kerül be a köztudatba, akik nincsenek elérhetetlen távolságra a fogyasztóktól. A televíziónézők szavazatai által kiválasztott referenciaszemélyek valódi ALDI-használó háziasszonyok . Az ebből fakadó eredetiségük és hitelességük révén hatékonyan alakíthatja az ALDI saját márkaképét, továbbá az ő szájukból minden vélemény, információ vagy akár kérdés sokkal hitelesebb, és jobban befogadható a fogyasztók számára, hiszen barátnőként, “közülünkvalóként” kezelik a Háziasszonyokat.
A játék felhívó szakaszában a jelentkezők 2012. augusztus 23-tól szeptember 12-ig a
www.haziasszonyok.aldi.hu weboldalon keresztül tudtak regisztrálni fénykép feltöltése, illetve az online regisztrációs oldal kitöltésével. A szavazás és a kiválasztás 2012. október 18-tól 2012. november 26-ig történik, ezt követően a nyertesek neve november 29-én reggel
jelenik meg a www.haziasszonyok.aldi.hu honlapon, így válik hivatalossá, hogy mely kategóriát melyik játékos nyerte meg.
A kampány lebonyolítója a HAB ad reklámgyökség.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk