Az üdítőital gyártó óriás úgy döntött, lecseréli eddigi honlapját, és egy igazán dinamikus digitális magazinnal rukkol elő, hogy tovább ösztönözze célcsoportját a közösségi tevékenységre. Ezzel a brand egy teljesen új szintre helyezte online kommunikációját.
Az új oldal a Perfect Sense Digital és a Wonderfactory együttműködésével jött létre, s a közérdekű témákat, közösségi eseményeket és persze a vállalat legfrissebb híreit helyezi előtérbe, mialatt egy-egy földrész vagy ország rendszerezi a tematikát. Azzal a céllal fejlesztették, hogy a felhasználók teljesen új, kreatív módon oszthassák meg a márkához kapcsolódó élményeiket, történeteiket.
Böngészhetnek is a legfrissebb tartalmak között olyan szempontok alapján, mint a márkáról alkotott vélemények, egyéni tapasztalatok, videók, vagy akár blogbejegyzések, a közösségi fórumok pedig leginkább az egészség, sport, szórakozás, környezet, üzlet és innováció témakörök mentén csoportosulnak. Nem titkolt céllal igyekszik vitaindítóvá válni az oldal, ezzel gerjesztve saját közösségi életet a márka köré: számos figyelemfelkeltő fotó, grafika, vita-felület található rajta, mely szavazásra, véleményalkotásra ösztönzi a felhasználókat előre meghatározott témákban.
A magazin első kiadása Indiára fókuszál majd, és 2013-ban startol. Ashley Brown, a Coca-Cola digitális kommunikációjáért és közösségi média-megjelenéséért felelős igazgatója egyenesen „a legambiciózusabb újraértelmezésnek” nevezte a Coca-Cola Journey-t az 1995-ben debütált weboldaluk megjelenése óta. Hozzátette, azért tervezték ilyenre a Journey-t, hogy egy kellőképpen erős, új irányt mutassanak abban a tekintetben, mire és hogyan használhatják a márkák saját honlapjaikat. Clyde Tuggle közkapcsolati elnökhelyettes is elégedett, véleménye szerint ez a legmerészebb online kommunikációs project, melybe a Coca-Cola valaha is a belekezdett, és reméli, hogy az új oldal kielégítheti majd az emberek kíváncsiságát a világról, kellően inspiráló vitatémákat vonultat fel, és megmutatja a Coke legjavát.
Fedor Nóra
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata:
a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást!
Cégnév: Print Point...
További információk