Nem rég mutatták be az Internet Explorer új reklámját, ami meglepően önironikusan hívja fel a felhasználók figyelmét arra, hogy az új Explorer már nem olyan béna.
A Microsoft böngészője évek óta teljes kudarc, ezt eddig is mindenki tudta, csak maga a cég nem volt hajlandó belátni a nyilvánvaló tényt, sőt végig kitartottak a mellett, hogy ez a világ legnépszerűbb, legbiztonságosabb és minden tekintetben leglegebb böngészője.
Egészen idáig, hiszen a Microsoft Windows 8 és a Surface milliárd dolláros kampányával most őszintén bevallja, hogy a régi, mindenki által került böngésző új verziója jóval alkalmasabb a netezésre elődjeinél. Sőt, kampányukat olyannyira komolyan gondolják, hogy létrehozták a „Böngésző, amit imádtál utálni” elnevezésű web címet (http://browseryoulovedtohate.com/), ahol részletesen olvashatunk az új fejlesztésekről.
A vicces kisfilmben egyébként egy tipikus otthonülő, gyűlölködő trollé a főszerep, aki az összes létező fórumon az Explorert szidja, pedig többször is találkozik dicsérő szavakkal, sőt olyan kicsit szürreális híresztelésekkel is, miszerint az Explorer implementálta a HTML6 szabványt és árva kiscicákkal teli szigetet fogad örökbe, majd az állatokat gyerekeknek ajándékozzák.
De trollunkat semmivel sem tudják eltántorítani, határozottan kitart saját véleménye mellet: „IE sucks”. Mígnem kiderül, hogy a böngésző új karaoke szabványt hoz létre, ezzel az információval eltalálják a véleményhuszár egyetlen gyenge pontját, és annyit hajlandó változtatni a már jól megszokott kommentjén, hogy hozzáteszi: „...less”, azaz kevésbé.
A körülbelül két perces videó hatalmas sikert aratott, pár nap alatt ugyanis milliós nézettségre tett szert. A kommentekből lejön, hogy nagyon sokan ismernek magukra a főszereplőt nézve, sokan azonban így is kitartanak amellett, hogy az Explorer nem tudja felvenni a versenyt a többi jól ismert böngészővel.
A reklám mindenesetre biztosan javít kicsit a megítélésen, hiszen akárhogy is nézzük, értékelendő az őszinteség, és az egyik legjobb marketingfogás ilyen helyzetben az önirónia használata. Hogy beválik-e, és sikerül-e életet lehelni a Microsoft böngészőjébe, az már egy másik kérdés.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk