Akár már tavasztól jöhetnek fizetős YouTube csatornák, valamint pénzt kérhetnek az élő közvetítésekért is.
Új fejezet kezdődik az online televíziózás életében, hiszen a világ legnépszerűbb videómegosztójáról kiderült, hogy már több csatornatulajdonost is megkeresett, hogy egyeztessenek a csatornák a fizetőssé tételéről. A YouTube az új konstrukcióval szeretne vonzóbbá válni a producerek és a hirdetési ügyfelek számára, s így csábítaná el őket a televízióadóktól.
Az AdAge információi szerint az első fizetős YouTube tartalmakért 1 és 5 dollár közötti árat kérhetnek el a feltöltők havonta, de úgy hírlik, pénzt kérnek majd a webes soroztok mellett az élő közvetítésekért is. Ha például valaki az ágyából akarja megnézni kedvenc együttesének fellépését, akkor a szervezők által meghatározott ár kifizetése után a YouTube-on lesz rá lehetősége. A számlázás minden esetben a pay-per-view eljárás alapján történne.
A tartalomfeltöltők eddig a reklámbevételekből kovácsolhattak némi nyereséget, az új felállás azonban valószínűleg növeli majd mind a feltöltő, mind a YouTube bevételeit, amin 45-55 százalékos arányban osztoznak. Az új platform bevezetése után is lesz lehetőség reklámok közzétételére az oldalon, az azonban még a YouTube számára is bizonytalan kérdés, hogy hogyan reagálnak majd a felhasználók a fizetős csatornákra, hiszen a YouTube egyik fő jellemzője ez idáig pont az ingyenesség volt.
Az előtesztelésben 25 csatorna vesz majd rész, azt azonban egyelőre nem tudni, hogy melyek ezek, bár feltehetőleg a már eddig is nagy követőtáborral rendelkező tartalomgyárosokat részesítik majd előnyben. A fizetős tartalmakkal akár már a második negyedévben találkozhatunk.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Analóg kézi és digitális, színes és fekete-fehér fotó labor, igazolványképtől az óriásplakátig
Cégnév: Bigfoto Bt.
Cím: Labor: II. Budapest,...
További információk