Az egyik legsikeresebb közösségi oldal megnyitotta az Alkupon Expressz felületét.
A piacon több mint másfél éve jelen lévő Alkupon elindította az Alkupon Expressz szolgáltatását, mely teljesen új alapokra helyezi a közösségi vásárlás fogalmát. A Facebook-on 210.000 aktív felhasználóval rendelkező Alkupon elsősorban a mikro- és középvállalkozásokat kívánja ezzel a lépéssel megcélozni. Az új felületen a partner saját maga töltheti fel a kedvezményes termékeit és szolgáltatásait a legalább 1,5 milliós Alkupon közösségnek, mellyel a lehető leghatékonyabban juthat új ügyfelekhez – kockázat nélkül!
Vasser József az Alkupon ügyvezető igazgatója és alapítója azért döntött úgy, hogy tovább bővíti az Alkupon szolgáltatásait, mert az elmúlt másfél év alatt több terméket és szolgáltatást is vissza kellett utasítania. Továbbá hozzátette: „Számunkra a legfontosabb, hogy minden partnerünk és ügyfelünk elégedett legyen, ezért több mint féléves fejlesztés után elindítottuk az Alkupon Expresszt, mely óriási lehetőséget kínál a mikro- kis- és középvállalkozásoknak egyaránt.”
Az Alkupon Expressz azoknak nyújt megjelenési lehetőséget, akik eddig kimaradtak a közösségi vásárlásból. Az új felület abban különbözik a többi közösségi vásárló oldaltól, hogy több lehetőséget is kínál a partnereknek! Az önkiszolgáló rendszerben 2 típusú feltöltés közül lehet választani: Alkupon Expressz Start és az Alkupon Expressz Smart csomag között. A Start típus esetében alacsony jutalékkal tudnak a partnerek felkerülni a weboldalra, míg a Smart opciónál előleges formában nyílik lehetőség a megjelenésre, ahol a partner a kupon felhasználásakor azonnal megkapja a pénzét.
Mindkettő megjelenés előnye, hogy a partner könnyedén saját maga töltheti fel az akcióját és az Alkupon Partner felületén bármikor, bárhonnan nyomon követheti a vásárlás sikerességét, a beváltott kuponok számát és a bevételét. Az ajánlatok precíz átnézés után, az Alkupon csapatának a jóváhagyásával kerülnek aktiválásra és akár két hétig is megvásárolhatóak a weboldalon.
Vasser József többek között azt is hozzátette: „Az általunk nyújtott szolgáltatás célja, hogy minél több ügyfélt hozzunk a partnereinknek minimális költségek mellett. Ehhez pedig tökéletes megoldást nyújt az új Alkupon Expressz!”
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk