A Magyar Egyetemi és Főiskolai Sajtó Egyesület idén is keresi azt az online portált, amely kiérdemelheti - az általuk meghirdetett pályázat nyertesének járó - az Év Campus Honlapja címet.
Az Év Honlapja és a vele rokon Goldenblog-díj már beférkőzött a köztudatba, és ezeknek az útját követi immáron negyedik éve az Év Campus Honlapja pályázat. A MESE kiírásának célja nem más, mint hogy bemutassa a különböző kampuszokon zajló online kommunikációs tevékenységeket, a hallgatói lapokat, és azoknak lehetővé tegye a megmérettetést, és a népszerűvé válást.
A honlapok három kategóriában adhatják be pályaművüket: az intézményi (egyetemi), a campus (hallgatói) illetve az oktatás- és ifjúságtematikus (intézménytől független) csoportoknak megfelelően.
Ezeknek a pályamunkáknak tartalmaznia kell az intézmény vagy kiadó nevét, a főszerkesztőt és annak elérhetőségeit. Továbbá fel kell tüntetni a kategóriát, és mellékelni legfeljebb egy oldalnyi szöveget, amely bemutatja a szerkesztőség tagjait, azoknak feladatait, illetve a portál tematikáját, struktúráját és céljait. A hattagú szakmai zsűri több szempont figyelembevételével osztályozza a beküldött pályázatokat. Elvárásaikhoz mérten figyelik a honlap felépítettségét, a betöltés gyorsaságát, a megfelelő minőségű információk meglétét és azok mennyiségét, az irányíthatóság könnyedségét, az interaktivitás mértékét, a szolgáltatások fejlettségi szintjét, valamint a célok képi és tartalmi megvalósulását.
A zsűri tagjai: Bajnai Zsolt, főszerkesztő (Kultúra.hu), Bánki Anita, marketing- és PR-igazgató, (Heti Válasz), Cseh Boglárka, kommunikációs irodavezető (Oktatási Hivatal ), Cséve Gábor, művészeti vezető (HVG), Imre Zita, marketing igazgató (Diákhitel Központ Zrt.), és Takács Erzsi, szerkesztő (Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség).
A zsűri munkája mellett közönségszavazásra is lehetőséget biztosítanak. A voksokat 2013. április 3. és 9. között a meseonline.hu internetes oldalon lehet leadni.
A pályázat benyújtásának határideje 2013. április 2., az eredmények pedig már április 11-én, egy ünnepélyes díjátadó keretében kihirdetésre kerülnek a MESE Felsőoktatási Média Konferenciáján, amelynek a BKF ad otthont. A MESE tehát kíváncsian várja mindazon egyetemek vagy főiskolák intézményi, hallgatói vagy egyéb portáljának nevezését, amelyek büszkék teljesítményükre, és ezt szívesen be is mutatnák.
A pályázati adatlap letölthető a meseonline.hu oldalról, további információkért pedig az evhonlapja@meseonline.hu e-mail címen lehet érdeklődni.
További pályázatok:
Az Év írása 2012
Az Év fotója 2012
Az Év videója 2012
Pro Sprerare 2012
Pál Imre-emlékdíj 2012
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Az ügynökség elsődleges feladatának tekinti, hogy megbízóink piaci pozícióját folyamatos javítsa és növelje, kreativitásunk,...
További információk