Frappáns tojáskereső kampánnyal készült az idei húsvétra a Tesco UK, az alkalmazásban tojásokat kell megtalálni a Google virtuális utcáin végigsétálva.
A brit Tesco bebizonyította, hogy egyszerű eszközöket használva is lehet népszerű és figyelemfelkeltő kampányt létrehozni, és húsvét alkalmából egy közös játékra hívta vásárlóit.
A vállalat a Google Utcakép adta lehetőségeket kihasználva rengeteg tojást rejtett el véletlenszerűen Anglia egész területén, különböző utcákban, sikátorokban és aluljárókban. Ezeket a tojásokat kell megkeresnie a játékosoknak a Street View-ben barangolva, benézve minden kis zugba és bokor mögé.
A szemfüles játékosok csokitojásokat, kisebb ajándékokat, de akár Samsung tabletet is nyerhetnek, ha elég sokáig kutatnak a nyeremények után. Alapvetően kétféle tojást lehet találni a játékban, az egyik a hétköznapi húsvéti tojásokra hasonlít, melyből ha a játékos hármat összegyűjt, máris jogosult egy csokitojásokból álló nyereménycsomagra, melyet a játékban résztvevő Tesco áruházban vehet át. A Tesco húsvéti játéka azért is ennyire népszerű, mert rengeteg nyereményt adnak át, aki elkezd játszani, az jó eséllyel nyer is valamit. A húsvéti tojásokon kívül azonban aranytojásokat is elrejtettek a játék készítői szerte Anglia utcáin, persze jóval kisebb számban, és jóval nehezebb megtalálni is őket. Az aranytojások különlegessége, hogy nem csokinyereményre, hanem Samsug Galaxy Tab-ekre lehet beváltani őket, érdemes tehát sokáig kutatni utánuk.
A Tesco segítséget is ad az alkalmazást használóknak, ha a játékos lájkolja a FindTheEggs (https://www.tescofindtheeggs.com/ ) oldalt, akkor egy kis radart is kap, ami segíti őt a tojások megtalálásában, így célirányosabban barangolhat az utcákon. A radar azonban csak a húsvéti tojásokat mutatja, az aranytojásokat nem, azok megtalálásához tehát sokat kell sétálni a Street View-ben.
A Tesco húsvéti alkalmazása azért nagyon ötletes, mert egy kedves, aktuális, egyszerű, és sokak számára érthető játék, melyet bárki szívesen próbál ki. Ezen kívül a könnyen szerzett nyeremény szimpatikusabbá teszi az áruházláncot a vásárlók szemében, ráadásul az oldal (radar miatti) lájkolásával a Tesco pluszköltség nélkül terjesztheti a hírét a Facebookon is.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk