Hogyan kezeljük az e-pácienst? Milyen módon keressünk a google-lal? Hogyan állítsunk be napi egészségügyi cikkajánlót? Hasonló kérdésekre adja meg a választ a Digitális Akadémia programsorozat, amelyet kifejezetten az orvostársadalom számára szerveznek.
A sorozat április 6-ai nyitórendezvényének házigazdája Dr. Meskó Bertalan, a magát „geek”-nek nevező, orvosi jövőkutató volt, aki a fentieken túl még a közösségi média világába is elkalauzolta a résztvevő orvosokat.
A Digitális Akadémia nyitórendezvényét április 6-án rendezték meg, ezen kívül igény szerint kisebb workshopokat szerveznek majd, illetve a nyitókonferencia előadójának online kurzusait is elvégezhetik az érdeklődők. A fenti három pillérből áll össze a Digitális Akadémia, amellyel a szervező GlaxoSmithKline gyógyszergyártó vállalat célja egy olyan digitális fórum megteremtése, melynek során az egészségügyi szakemberek betekintést nyernek az internet, az orvosszakmai oldalak, a közösségi média ésszerű és hatékony használatába, valamint az ezekkel kapcsolatos legaktuálisabb kérdéseikre is választ kaphatnak.
Az akadémia mindazoknak az orvosoknak, gyógyszerészeknek szól, akik találkoztak már olyan betegekkel, akik az interneten tájékozódtak vagy félretájékozódtak a betegségükről, akik szeretnének a kollégáikkal szakmai kérdéseket online megvitatni, akik naprakészek kívánnak lenni a szakterületükön, de nincs több idejük az interneten való keresgélésre, akikkel előfordult már, hogy ismerősnek jelölték őket a Facebookon vagy más közösségi oldalon a betegei, és nem tudták hogyan kezeljék a helyzetet. A betegek gyógyulását, egészségük megőrzését segíti, ha a kezelőorvosuk, gyógyszerészük nem idegenkedik az elektronikus kommunikációban rejlő lehetőségek használatától, ismeri a bennük rejlő lehetőségeket. Másrészt szakmai fejlődésüket mozdíthatja előre, megkönnyítheti mindennapi munkájukat, ha hatékonyabban, kevesebb idő alatt találják meg a számunkra fontos szakmai információkat a világhálón. A rendezvényre szakterülettől függetlenül regisztrálhattak a résztvevők. Ilyen módon részt vett pulmonológus, háziorvos, házi gyerekorvos, onkológus, gyermekpulmonológus, fül-orr-gégész, neurológus, bőrgyógyász, gyógyszerész, traumatológus, sebész, belgyógyász, szülész-nőgyógyász és urológus szakorvos is.
A konferencia házigazdája Dr. Meskó Bertalan, a magát „geek”-nek nevező, orvosi jövőkutató volt. Az interneten Berciként ismert tudós a világ első, közösségi médiáról és orvoslásról szóló kurzusának oktatója a Semmelweis Egyetemen, a díjnyertes Scienceroll.com blog és a Mediq.blog.hu szerzője, valamint a Webicina.com oldal vezetője, rendszeresen tart előadásokat világszerte. Az akadémián előadásainak témáit hat fő téma köré szervezte: számtalan hasznos gyakorlati tanácsot mutatott be az internetes kereséshez, találó példákkal illusztrálva azokat, mobileszközök használatához (okostelefonok, tabletek) az orvostudományban. Bemutatta az e-páciensek és az általa „Googlerek”-nek nevezett betegek közti különbségeket, a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket és veszélyeket, mikroblogolás fontosságát és eredményességét. Végül a naprakészség témaköre került terítékre, a résztvevők megtudhatták, hogyan juthat el hozzájuk minden, számukra érdekes információ anélkül, hogy ők maguk keresnének rá nap mint nap, akár órákat is eltöltve ezzel.
A konferencia másik előadója Dr. Horváth Tamás, az ENT House Budapest magánklinika fül-orr-gégésze és az enthouse.blog.hu szerzője arról beszélt, hogy hol tájékozódnak a betegek, mit is jelent az e-páciens fogalma, milyen a reális e-beteg, hogyan kell kezelni az e-pácienst, illetve az e-orvoslás fogalmáról, és annak fontosságáról. Mindkét előadó igazán felkészülten és egyszerűen, érthető példákon keresztül mutatta be a közönségnek a digitális kommunikáció és orvoslás összefonódását. Az érdekes, hiteles prezentációk segítségével a nap végéig fenntartották a vendégek figyelmét. A konferencián az interaktivitás igen nagy szerepet kapott: minden blokkot kérdésekkel és azok készséges megválaszolásával, valamint szavazással zártak, melynek eredményei rögtön megjelentek a kivetítőn, ily módon a kevésbé érthető részekre vissza lehetett térni.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk